Oletko nähnyt muita kuin oman miehesi suihkussa ?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:57"]No olen minä exiä nähnyt aikoinaan, ja ollut jopa itse mukana. Samoin olen saattanut nähdä jonkun kaverin/tutun miehen suihkussa sekasaunan yhteydessä joskus nuorempana. Lisäksi isäni ja enojani pienenä lapsena, jälleen saunan yhteydessä. Miksi kysyt?
[/quote]
Niin ja siis naisia olen sitten nähnyt vaikka miten paljon, jos tämä kysymys ei ollut rajattu miehiin.
Olen nähnyt uimahalleissa ja kylpylöissä lukemattomia ihmisiä suihkussa, he ovat olleet naisia tai lapsia. Muita miehiä kuin omani olen myös nähnyt alasti, mm. miehen kavereita, exäni ja isäni ainakin.
Nuorena tuli käytyä monesti sekasaunoissa. Miehen kavereita ja mieheni veljen olen siis nähnyt nakuna suihkussa.
Jos kysyt miespuolisista niin rakastajani, pomoni ja miespuolisia työkavereitani. Työporukalla käytiin vuosia kimppasaunoissa illanistujaisissa, mökki- ja lapinreissuilla. Ilman mitään eroottista viritystä
miehen kaverin kyllä "vahingossa"
Monia ja olen myös pessyt aika monia, niin miehiä kuin naisiakin, ihan päästä varpaankärkeen asti ja kaikki väliltä, eiks oo jännää?
Kaikki entiset mieskollegani. Ja ei, en ole nainut kokonaista jalkapallojoukkuetta vaan harrastanut yhteissaunomista firman pikkujouluissa ja kevätjuhlissa. Meitä oli vain 2 naista ja parikymmentä miestä.
No olen minä exiä nähnyt aikoinaan, ja ollut jopa itse mukana. Samoin olen saattanut nähdä jonkun kaverin/tutun miehen suihkussa sekasaunan yhteydessä joskus nuorempana. Lisäksi isäni ja enojani pienenä lapsena, jälleen saunan yhteydessä. Miksi kysyt?