Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linda eekruutti on lapsellinen

Vierailija
05.10.2021 |

Olen tietoinen, että hän ja/tai sukulaisensa/kaverinsa saattavat lukea tämän.

En tiedä miksi edes aloin katsomaan videoitaan, katson kyllä tasapuolisesti milloin kenenkin kontenttia. Haen kiinnostavalla hakusanalla ja katselen läpi lähes kaiken kaikilta.

Niin tosiaan, ensin kirjaimellisesti ITKEÄ VOLLOTTI, kun teki asuntokaupat. Kuin jokin velkainen rivitalonpätkä olisi jotain elämää suurempaa :DDDD Tähän väliin sanottakoon, että olen itsekin muuttanut osakeasuntoon nuorena. En tehnyt siitä kuitenkaan draamashow'ta. Eikä kyseessä ollut mikään pikku koirankoppi, vaan 67,5 neliön ensiasunto.

Sitten eekruutti leikkii jotain hiton asiantuntijaa asuntoasioissa ja tekee oikein SARJOJA siihen liittyen :'DDDD

Ostaa uudisasunnon, josta laittaa lähes kaiken uusiksi välittömästi muuton jälkeen. Mitä hiton järkeä?! Tuhansia ja tuhansia euroja tuliterä asunnon remppailuun, huoh.

Sitten lähes kaksi vuotta asuttuaan muuttaa kesäksi kaverinsa vuokra-asuntoon, ja lähes heti alkaa kutsua sitä kodiksi, ja oikeaa kotiaan Vantaan asunnoksi :DDDD

Siis se kesäasunto on kirjaimellisesti jonkun toisen nimissä oleva vuokrakämppä, eli hänen kotinsa. Mutta 3 kk siellä majaileva eekruutti alkaa ihan sujuvasti kutsua sitä omaksi kodikseen ja omaa osakeasuntoaan pelkäksi asunnoksi::DDD

Nyt on myymässä osakeasuntonsa ja muuttamassa Helsingin keskustaan kerrostaloon, koska "olen tykännyt elämäntyylistäni enemmän täällä."

Voi jessus...

En jaksa vastailla kaikille erikseen, joten sanon yhteisesti kaikille: en ole kateellinen. Olen muuttanut itse nuorena ensimmäiseen, tilavaan osakeasuntooni, teettänyt siellä ison remontin, myynyt myöhemmin, muuttanut uudisasuntoon yyämäs.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliterän*

Vierailija
2/6 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan satavarmasti tekee tuhansien eurojen rempat siellä uudessakin kodissaan. Sitten alkaa taas jotkut naurettavat asuntosarjat ja draamailut, kuinka upean mahtavaa on asua keskustassa, kun siellä pääsee niin helposti kahvilaan ja kauppaan yhyyyy en voi uskoa todeksi, elän unelmani😭😭😭😭😭😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmaani😭😭😭

Vierailija
4/6 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sen kauden jälkeen tulee kausi, kun eekruutti on ihan hukassa sen kanssa mitä haluaa. Keskusta ei olekaan enää khuul ja tuli myytyä "Vantaan kämppä" eikä sinnekään ole enää asiaa takaisin. Sitten itketään, kun ei enää tiedetä mitä elämältä tahdotaan 😭😭😭😭😭😭😭

Vierailija
5/6 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tuo keskusta vetää puoleensa kontentin takia. On niin siideä, kun voi tilata aamupalaa ravintolasta ja voi kuvata sitä instaan ja tubeen. Paljon siidempää kuin käydä ikeassa joka ikinen päivä.

Vierailija
6/6 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia tuuliviirejä juuri nuo sometähdet on. Ennenvanhaan tuollaisia sanottiin kylähulluiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme