Mitä eroa haamuviivalla ja viivan paikalla?
Mulla kuukautiset myöhässä 5 päivää nyt. Viime sunnuntaina tuli harrastettua seksiä viimeksi (kumi käytössä). Mies ei edes lauennut sisään. Vitkuttelin ja ostin sitten tiistaina jälkiehkäsyn kaiken varalle jotenkin (odotan parhaillaan että pääsen aloittamaan hormonaalisen ehkäisyn). Testi näytti torstaina negsua, tänään myös negsua, MUTTA. Liuskassa on valkoinen painauma, tosin oudosti kallellaan sivulle, mutta suurin piirtein siinä kohdassa kuin mihin positiivisen viivan tulisi ilmestyä. Onko tässä nyt kyse haamuviivasta vai jostain oudosta viivan paikasta? Painauma muutenkin tuli selvemmin esiin vasta puoli tuntia testin jälkeen. Olen aiemmin kerran ollut raskaana (ja tehnyt abortin) ja silloin n. toisella viikolla tein ensimmäistä kertaa testin jolloin liuskaan ilmestyi heti selkeä, suora värillinen haamuviiva. En siis itse tiedä miltä negatiivinen tulos näyttää, voiko siinä olla tuollaista painaumaa? Lapsi olisi jälleen epätoivottu joten toivon todella etten ole raskaana tällä kertaa :( Sellaiset vihlontakivut on munasarjoissa että tuntuu että pitäisi kyllä alkaa, mutta menkkoja ei vaan kuulu... Huolestuttaa todella.
Ap lisää että olen muutenkin kamalassa stressissä tällä hetkellä. Ja mulla on epäsäännöllinen kierto... Mutta jos lasken sen 32 päivän mukaan niin olen 5 päivää myöhässä.