Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sukulainen arvostella asuntosi sijaintia tai yksin oloa?

Vierailija
05.10.2021 |

Mä olen nyt vuosien varrella kuunnellut saman naisen kommentteja, miten mun asunto on liian syrjässä ja miten heidän tytärkään ei voisi ikinä asua näin syrjässä. Heidän toinen tytär oikein sääli mua, miten mä olen yksin täällä mun mökissäni ja onko mulla edes töitä, siis tämä tapahtui mun siskoni hautajaisissa montun äärellä kun arkku oli jo laskettu. Mitä mun pitäisi ajatella näistä sukulaisista?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs minä sille voin jos arvostelee. Ei voi edes tietää aina, jos noin on. Eli ihan sama.

Vierailija
4/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin, että oletpa sinä lihava ja sivistymätön moukka.

Vierailija
5/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako kukaan arvostella mitään tai ketään, koskaan ,ikinä? ihan kauheeta....

Vierailija
6/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdikkuus ei ole kaikilla hallussa.

Vierailija
7/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoisin, että oletpa sinä lihava ja sivistymätön moukka.

Noin sanomalla alennutaan samalle moukkatasolle töksäyttelijöiden kanssa. Kannattaa jättää lihavaksi nimittely pois lauseesta.

Vierailija
8/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään saa, mutta tuollaisia ääliöitä on.  Ajattelet vaan, että sukulaisesi on idiootti ja jatkat elämääsi. 

Vierailija
9/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan suoraan sanoa heille,olet uupunut heidän arvostelu ja et enää jaksa kuunella ne.Jos heillä ei ole mitään hyvä sinulle sanottavaa sinusta itsestäsi? Jätä heidät taaksesi,niin minäkin tehnyt ja voin todella hyvin! Me jokainen olemme yhtä arvokaita,ikään asemaan katsomatta: Vikoinenne ja Avuinemme!

Vierailija
10/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihan jokainen ihminen katsoo asiakseen arvostella sitä että asun täällä syrjässä. Ei tukea niin mistään. Jätän nämä besserwisserit omaan arvoonsa.

Vierailija
11/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli siellä siskoni hautajaisissa mieleeni, että serkkuämmä melkein potkaisee mut samaan monttuun vainajan kanssa. Siis mä en olisi ikinä uskonut, että joudun siellä hautausmaalla puolustamaan omia henkilökohtaisia valintojani.

Ap

Vierailija
12/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet

Vierailija
13/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun asunto varmaan on syrjässä ja hänen tyttönsä ei koskaan haluais asua niin, mitä sitten? Miksi se sua liikuttaa?

Vierailija
14/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sun asunto varmaan on syrjässä ja hänen tyttönsä ei koskaan haluais asua niin, mitä sitten? Miksi se sua liikuttaa?

Ne sanoo sen lähes joka kerta , kun näen ne ihmiset tai huomauttaa asiasta vaikka hautajaisissa. Mun mielestä he haluaa tuoda esiin, että heidän lapset on tehneet parempia valintoja ja muutenkin fiksumpia.

Ap

Vierailija
15/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nämä arvostelijat asuvat vain noin 3km päässä tästä mun kodista.

Ap

Vierailija
16/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama naapurin rouva kävi yhteen aikaan mun työpaikalla kertomassa mun kollegoille mun asioita, esimerkiksi kuka on mun sukulainen ja että he ovat mun naapureita.

Ap

Vierailija
17/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihmiseltä ilman rajoja. Pistä sinä ne rajat, ja pysy kaukana. Äläkä välitä urpoista.

Vierailija
18/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan ne arvostella, ei minua kiinnosta.

Vierailija
19/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on kyllä ärsyttävää ja epäkohteliasta. Pystytkö olemaan niin ettei tarvitsisi olla kovin paljon tekemisissä? Ja joku raja on oltava mitä sanoo ja missä. Mieti etukäteen joku hyvä sivallus takaisin seuraavaa kertaa ajatellen, tai joku vastakysymys. Tai no.. ehkä parempi vaan yrittää jättää tuollaiset kommentit arvoonsa, typeryytensä vain näyttävät. Tsemppiä!

Vierailija
20/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohittaisin kyseiset arvostelut Nuuskamuikkusen monotonisella äänenvyllä, "jaah" ja jatkaisin mukavaa elämääni ilman sellasia ihmisiä niistä syrjässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän