Milloin viimeksi olet hakenut työpaikkaa?
Minä joulukuussa 2015. Kyseessä oli toimi jota jo opintovapaan sijaisena tein joten saumattomasti jatkoin vakituiseen työsuhteeseen. En ole vielä alkanut haaveilemaan paremmasta :)
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hakenut viimeiset lähes 5 vuotta mutta ei löydy! Eli noin 2-3 paikkaa per kk. Usein mietinkin sitä että onko kohtalotovereita, eli vakityössä olevia, jotka haluaa vaihtaa mutta ei vaan onnistu? Täytyy kai olla onnellinen että on edes joku työ.
No täällä on ainakin yksi =(
Nro2
Ja täällä! On vakipaikka kyllä, ollut kaksi vuotta, mutta minimitunneilla... Yritän löytää kokoaikatyötä, että pääsisi eroon sovitellusta päivärahasta ja alkaa etsimään omistusasuntoa.
Keväällä 2014, oli ryhmähaastattelu jossa meitä oli 10hlöä ja heistä kutsuttiin 5hlöä yksilöhaastatteluun ja minä sain paikan, vakituinen työsopimus.
Viime keväällä. En saanut. Onneksi on jo työ, haluaisin vaan jonnekin muualle kun täällä ei työhyvinvoinnista juuri välitetä.
Vierailija kirjoitti:
Olen hakenut viimeiset lähes 5 vuotta mutta ei löydy! Eli noin 2-3 paikkaa per kk. Usein mietinkin sitä että onko kohtalotovereita, eli vakityössä olevia, jotka haluaa vaihtaa mutta ei vaan onnistu? Täytyy kai olla onnellinen että on edes joku työ.
Minä olen kaltaisesi ja juuri tänään taas pistin hakemuksen. Olen kyllästynyt alaani sotessa. Tosin hain toisenlaisia tehtäviä tässä laajassa kentässä. En varmaan taaskaan pääse edes haastatteluun. Olen jo vanha ja kokemukseni vain siltä yhdeltä kentältä.
Hain viime kuussa. Nyt on tarjottu kahta paikkaa, mietin kumman otan ja koska menisin.
Siirryin vakkarityön paineesta keikkaduuniin.
Nyt on lomat ja vapaat siellä missä tahdon.
Tulotaso tippui 2200 netosta 1800aan, mutta vapaa-ajan määrä tuplaantui.
Ja ihan samalla alalla olen.
Eilen viimeksi, pitää näyttää aktiiviselle työkkärin suuntaan
Viime viikolla, sain paikan