Milloin viimeksi olet hakenut työpaikkaa?
Minä joulukuussa 2015. Kyseessä oli toimi jota jo opintovapaan sijaisena tein joten saumattomasti jatkoin vakituiseen työsuhteeseen. En ole vielä alkanut haaveilemaan paremmasta :)
Kommentit (29)
Viime viikonloppuna. Kohta 10 vuotta hakenut, muttei uutta työpaikkaa vaan prkl löydy!
Viime keväänä, olisko ollut maalis-huhtikuussa
Viime vuonna hain montaa työpaikkaa. Samoja haki 200-400 muutakin hakijaa, enkä päässyt kertaakaan edes haastatteluun. Laskin yhteen yks plus yks ja lähdin opiskelemaan uutta ammattia, työnhakuun taas sitten ensi vuonna.
Tammikuussa 2000. Ei ole ollut syytä vaihtaa.
Viime vuoden lopussa hain vakipaikkaa siitä hoitokodissa jossa olin ollut jo melkein kaksi vuotta sijaisena. Sain paikan.
Olen hakenut viimeiset lähes 5 vuotta mutta ei löydy! Eli noin 2-3 paikkaa per kk. Usein mietinkin sitä että onko kohtalotovereita, eli vakityössä olevia, jotka haluaa vaihtaa mutta ei vaan onnistu? Täytyy kai olla onnellinen että on edes joku työ.
Vierailija kirjoitti:
Olen hakenut viimeiset lähes 5 vuotta mutta ei löydy! Eli noin 2-3 paikkaa per kk. Usein mietinkin sitä että onko kohtalotovereita, eli vakityössä olevia, jotka haluaa vaihtaa mutta ei vaan onnistu? Täytyy kai olla onnellinen että on edes joku työ.
No täällä on ainakin yksi =(
Nro2
Noin kuukausi sitten. Ei ole vielä kuulunut vastausta.
Noin vuosi sitten, olisin päässyt haastatteluun, mutta peruin sen. En ole läheskään työkunnossa eikä se työ olisi jatkunut koeajan jälkeen, koska en jaksa työtä tehdä. Olis ollut aika kaukana, osapäivätyö ja kahden asunnon kulut + kulkeminen julkisilla niiden välillä. Taloudellisestikin täysin järjetöntä lähteä. Sen jälkeen olen vain sairastanut ja yrittänyt toipua, tulee vain lisää sairauksia.
1995. Olin töissä muutaman vuoden, sitten syntyi kolme lastamme ja kun nuorin lähti päiväkotiin, niin minä lähdin yrittäjäksi. En lähde enää ikinä toisen leipiin! Yrittäjänä oleminen on ihan parasta.
2010. Sillä tiellä ollaan, paikka vaihtui välillä, mutta tätä nykyistä en hakenut, vaan työnantaja haki minut. Toivottavasti ei enää tarvitse hakeakaan, 7,5 vuotta olisi vielä ja sitten häämöttää eläke jos häämöttää, aika näyttää mitä päätetään.
Reilu vuosi sitten. Halusin koronan vuoksi vaihtaa vakaampaan työpaikkaan ja laitoin kolme työhakemusta. Kahteen pyydettiin haastatteluun ja vain yhdessä kävin ja sain paikan. Nyt minut on vakinaistettu.
24 v virkaa, sain sen ja jäin samalta työnantajalta eläkkeelle 40 v huhkittuani. Tehtävät toki muuttuivat pariin kertaan.
Tänään. Oman firman sisällä.