Onko minulla hyvä vai paska mies?
En enää tiedä onko mieheni hyvä, normaali mies minulle, joka rakastaa. Vai onko hän kusipää. Paljon hän on vuodessa muuttunut. Ennen olin ykkönen, hän teki kaikkensa jopa liikaa, että olen onnellinen. Paljon lahjoja, huomiota ja "rakas" jne- viestejä pitkin päivää.
En arvostanut noita asioita ja minua ahdisti. Nyt tilanne on se, että mies ei todellakaan osta mulle mitää, ei lähettele ihania viestejä. Huomiota kyllä saan kun kotona ollaan. Sekin on jo paljon verrattuna vanhaan suhteeseen.
Mies haluaa käydä kavereiden kanssa kerran viikossa baarissa, minä olen silloin yleensä yksin koska en halua ryypätä enkä jaksa aina nähdä kavereita. Haluaisin että joskus hän jäisikin kanssani kotiin. Mutta ei. Onko hän kusipää?
Mies on riidan tullen väliinpitämätön ja jättää minut itkemään ja lähtee ovet paukkuen. Ennen ei ikinä olisi tehnyt niin. Toki olemme riidelleet niiiiin paljon viime aikoina, että ei kuulemma jaksa enää. Mutta silti. Kusipää? Koska kuka jättää rakkaan itkemään eikä lohduta :(
Miehelle yhteinen aika ei ole tärkeää. Häntä ei haittaa vaikka völillä tulee viikkoja, että ei nähdä iltaisin lainkaan. Sali ja kaverit tuntuu menevän edelle. Tätä hän ei myönnä mutta mielestäni jos viidestä arki-illasta neljän hän viettää salilla ja vkl olemme vaikka eri paikoissa, niin hänen pitäisi karsia salillakäymistä jotta näkisimme useammin.
Hän vetää ihan hirveät överikännit aina kun juo, eikä suostu kuuntelemaan jos pyydän että ei joisi niin paljon. Kännissä hän myös joskus jättää mut. Kusipää? Aamulla ei ole edes pahoillaan. Vasta illalla saattaa tajuta, siis seuraavana päivänä, että olen syystä loukkaantunut. Pyytää anteeksi mutta ei ikinä enää osta vaikka kukkia tai suklaata lohduttaakseen, niin kuin ennen.
Anteeksi pitkä viesti, mutta onko mieheni perus suomalainen mies nykyään, ja minun pitäisi olla tyytyväinen? Vai onkoo hän kusipää. Onko ok jos mies
Muuttuu noin paljon siitä, mitä hän oli alussa? Korostan että sillon kun hän minun kanssaan suvaitsee oöla niin on maailman ihanin minulle.
Kommentit (31)
Mun mies on ihana. Ottaa hyvin huomioon ja omistatuu suhteelle. Paremmaksi on vaan muttunut.
ap on lapsellinen huomiohuora ja dramaqueen
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:11"]Mun mies on ihana. Ottaa hyvin huomioon ja omistatuu suhteelle. Paremmaksi on vaan muttunut.
[/quote]
No hienoa, niin minunkin. Mutta miten se auttaa ap:ta?
Miksi olen lapsellinen draamakuningatar?
Olen miettinyt jos antaisin tilaa miehelleni, ehkä tauko tai jotain. Pelkään kyllä että mies ei tauon jälkeen enää halua minua. Taidan nyt vain pyytää anteeksi ja toivoa että ajan kanssa mies muuttuu takaisin ihanaksi.
Olisiko hyvä idea etten käske häntä nyt yhtään? Hän saa vähän aikaa tehdä iltaisin mitä haluaa ja juhlia. Ehkä hän tulee takaisin luokseni henkisesti niin. Jos tuo kusipäinen käytös vaan jatkuu niin tiedän, että muutosta ei tule ja miehen on aika etsiä uusi nainen, jolle voi olla ihana. Minä puolestaan jään yksin ja tuskin koskaan löydän tuollaista helmeä enää, mikä
Hän aluksi oli :(
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:45"]
Miksi olen lapsellinen draamakuningatar? Olen miettinyt jos antaisin tilaa miehelleni, ehkä tauko tai jotain. Pelkään kyllä että mies ei tauon jälkeen enää halua minua. Taidan nyt vain pyytää anteeksi ja toivoa että ajan kanssa mies muuttuu takaisin ihanaksi. Olisiko hyvä idea etten käske häntä nyt yhtään? Hän saa vähän aikaa tehdä iltaisin mitä haluaa ja juhlia. Ehkä hän tulee takaisin luokseni henkisesti niin. Jos tuo kusipäinen käytös vaan jatkuu niin tiedän, että muutosta ei tule ja miehen on aika etsiä uusi nainen, jolle voi olla ihana. Minä puolestaan jään yksin ja tuskin koskaan löydän tuollaista helmeä enää, mikä Hän aluksi oli :( Ap
[/quote]
Käskeä häntä? Aikuista ihmistä?
Olet saanut sitä mitä tilasit, välinpitämättömyyttä. Ei pitäisi enää ahdistaa? Miksi olet itse lähtenyt noihin kummallisiin valta- ja ihmissuhdepeleihin? Kaksi aikuista on yhdessä vapaasta tahdostaan, ei siksi, että saisi käskyttää tai olla käskytettävänä.
Kasva aikuiseksi. Se jo yksinään auttaa paljon.
No ikä ei sovi ex-poikaystävääni mutta muuten ihan samanlainen. Ensin tunkee koko ajan viestejä ja lahjoja ja sitten kun ajattelee etä nyt pysyn siinä niin ei enää tehnyt mitään. Jätin ja ruikutti vielä pitkään perään mutta jostain syystä ei enää kiinnostanut. Asiaa varmaan auttoi sekin että ystäväni tutustutti minut sellaiseen normaaliin suomalaiseen mieheen, joka oli alusta asti tasapainoinen parisuhteen, kavereiden ja viihteellä käymisen kanssa ja jousti tarpeen mukaan suuntaan ja toiseen.
Jätä tuollainen. Tulee olemaan elämäsi paras päätös. Äläkä ryntää heti uuteen suhteeseen, päätä vaikka olevasi vuoden ilman mitään säätöjä, tutustu rauhassa itseesi ja mieti mitä haluat.
ps. paljonko olet lainannut hänelle rahaa?
En mä ole lainannut yhtää rahaa? Kyllä uskon että mies on ihana, mutta ei vaan minulle. Hän haluaa ehkä kostaa minulle kun olin aikoinaan itse väliinpitämätön. Mutta jättäisi mielummin sitten :(
Ap
Narsisti. Tai vaan liian nuori. Mies joka vetää tollaset rakkausöverit alkuun ja paljon lahjoja ym yrittää saada naisen vaa nopeesti koukkuun. Voidakseen vähätellä myöhemmin. Luota ennemmin miehiin jotka osoittavat rakkauttaan huomioimalla sua, välittämällä, arvostamalla sun mielipidettä. Lahjoilla ja sanoilla ei todisteta mitään.
Mulla oli mies jonka ylitsepursuava rakkaus mua kohtaan ahdisti. Ja oli mun mielestä liian kiltti, mietin hänen jättämistään noiden takia.
No ei mennyt kauan kun mies alkoi narkkaamaan, juomaan ja kohtelemaan mua TODELLA huonosti. Vielä tänä päivänä ajattelen että toi oli jotain karmaa. En osannut olla kiitollinen...
Ja katson että se ahdistuminen toisen rakkaudesta johtui mm. huonosta isäsuhteestani. Uuteen suhteeseen en lähde ennen kuin olen selvittänyt ongelmani. Ehkä sun kannattaisi yrittää samaa?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 10:10"]En enää tiedä onko mieheni hyvä, normaali mies minulle, joka rakastaa. Vai onko hän kusipää. Paljon hän on vuodessa muuttunut. Ennen olin ykkönen, hän teki kaikkensa jopa liikaa, että olen onnellinen. Paljon lahjoja, huomiota ja "rakas" jne- viestejä pitkin päivää.
En arvostanut noita asioita ja minua ahdisti. Nyt tilanne on se, että mies ei todellakaan osta mulle mitää, ei lähettele ihania viestejä. Huomiota kyllä saan kun kotona ollaan. Sekin on jo paljon verrattuna vanhaan suhteeseen.
Mies haluaa käydä kavereiden kanssa kerran viikossa baarissa, minä olen silloin yleensä yksin koska en halua ryypätä enkä jaksa aina nähdä kavereita. Haluaisin että joskus hän jäisikin kanssani kotiin. Mutta ei. Onko hän kusipää?
Mies on riidan tullen väliinpitämätön ja jättää minut itkemään ja lähtee ovet paukkuen. Ennen ei ikinä olisi tehnyt niin. Toki olemme riidelleet niiiiin paljon viime aikoina, että ei kuulemma jaksa enää. Mutta silti. Kusipää? Koska kuka jättää rakkaan itkemään eikä lohduta :(
Miehelle yhteinen aika ei ole tärkeää. Häntä ei haittaa vaikka völillä tulee viikkoja, että ei nähdä iltaisin lainkaan. Sali ja kaverit tuntuu menevän edelle. Tätä hän ei myönnä mutta mielestäni jos viidestä arki-illasta neljän hän viettää salilla ja vkl olemme vaikka eri paikoissa, niin hänen pitäisi karsia salillakäymistä jotta näkisimme useammin.
Hän vetää ihan hirveät överikännit aina kun juo, eikä suostu kuuntelemaan jos pyydän että ei joisi niin paljon. Kännissä hän myös joskus jättää mut. Kusipää? Aamulla ei ole edes pahoillaan. Vasta illalla saattaa tajuta, siis seuraavana päivänä, että olen syystä loukkaantunut. Pyytää anteeksi mutta ei ikinä enää osta vaikka kukkia tai suklaata lohduttaakseen, niin kuin ennen.
Anteeksi pitkä viesti, mutta onko mieheni perus suomalainen mies nykyään, ja minun pitäisi olla tyytyväinen? Vai onkoo hän kusipää. Onko ok jos mies
Muuttuu noin paljon siitä, mitä hän oli alussa? Korostan että sillon kun hän minun kanssaan suvaitsee oöla niin on maailman ihanin minulle.
[/quote]
Nyt sun miehesi on normaali suomalainen mies:) Aiemmin hän taisi olla superhieno mies. Mulle ei ole aviomies koskaan tuonut kukkia ja suklaata pyytääkseen anteeksi. Se vaan mököttää ja todistelee et hän on ainaoikeassa eikä tee koskaan mitään väärin. Ja jos mulla on vaikeaa, mies vaan välinpitämättömästi poistuu.
Minusta tuossa nyt on vain keskustelun paikka. Puhukaa vakavasti yhdessä siitä, miten kumpikin kokee parisuhteenne, millaisena näette suhteenne tulevaisuuden, millaista parisuhdetta kumpikin odottaa jne. Nuohan on ihan neuvoteltavissa olevia asioita ja yhdessä voidaan esim. sopia kuinka paljon viikossa vietetään yhdessä aikaa. Minusta sinun on hyvä tunnustaa miehellesi, että olet alussa käyttäytynyt typerästi ja olet siitä kovin pahoillasi.