Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painopeitto? Onko hyvä?

Vierailija
05.10.2021 |

Kannattaako toivoa joululahjaksi?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettiny kans painopeiton hankkimista. Mutta olen herkästi liian paksun peiton kans hikoileva. Vaikka olen ihan normaalipainoinen. Nyt nukun 160m. sängyssä yksin ja on sekä ohut peitto pussilakanalla ja pelkkä paksumpi pussilakana peittoina. Vaihtelen vähän lämmön ja fiiliksen mukaan..

Mietin oisko tuo painppeitto hyvä

Vau mikä sänky, millä kuljet laidalta toiselle?

Vierailija
22/37 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin panopeitto :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukihäiriön vuoksi kokeilin ekaksi pianopeittoa ja se ei todellakaan ollut hyvä. En suosittele. 

Ei ollut kiinni siitä että liian kevyt? :D

Vierailija
24/37 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettiny kans painopeiton hankkimista. Mutta olen herkästi liian paksun peiton kans hikoileva. Vaikka olen ihan normaalipainoinen. Nyt nukun 160m. sängyssä yksin ja on sekä ohut peitto pussilakanalla ja pelkkä paksumpi pussilakana peittoina. Vaihtelen vähän lämmön ja fiiliksen mukaan..

Mietin oisko tuo painppeitto hyvä

No nyt on sängyllä kokoa.

Vierailija
25/37 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Eihän sitä voi edes pestä.

Vierailija
26/37 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päälle kaatui kerran 5kpl kipsilevyjä. Ei ollut kiva kokemus, joten en suosittele mitään painavaa, päälle jos yrittää nukkua.

Vierailija
27/37 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii. Rauhoittaa ja auttaa nukahtamaan. Mietin vain, että miten pestään..painava käsiteltävä

Vierailija
28/37 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummulassa oli aikanaan vanhanajan täkit, jotka painoivat kuin synti. Ja aina nukuttiin parhaat unet mummolassa! Aikuisena kokemusta ei ole, mutta hyvin vahvat muistot mummolan peitoista saa kaipaamaan takaisin lapsuuteen. Eli lapset ne ainakin rauhoittaa.

Vierailija
29/37 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liukuuko helposti lattialle, jos on kapea sänky ?

Liukuu vaikka olisi leveämpikin sänky.

Ja mulla oli tuhannen kierteellä aamulla niin kuin tavallinenkin peitto. Oli lähemmäs 200 euron peitto, ja toivoin kovasti rauhoittumista levottomiin öihini. Olen siis adhd päivällä ja näköjään öisinkin.

Vierailija
30/37 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luin panopeitto :D

Niin minäkin.

Vierailija
31/37 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä luen tuon aina panopeitoksi....

Vierailija
32/37 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa ennemmin alkuun villapeittoa. On painavampi kuin perus peitto, kylmällä säällä lämmin ja lämpimällä viileä.

Vierailija
33/37 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään.

Kun mies osti minulle, kokeilin sitä siinä kantokassissa nostaa. Tuntui tosi painavalta ja sanoin, etten mä tämmöistä voi käyttää! Ja kun nostin sitä mennäkseni sitten sen alle, ajattelin, ettei kerta kaikkiaan...

Mutta eihän se paino tuntunut mitenkään muuta kuin hyvältä, kun jakaantuu kropan päälle. Jos nyt saisin valita, haluaisin suositeltua painavamman peiton. (Suositellaan siis peittoa, jonka paino korreloi käyttäjän painon kanssa; olikohan max 10% omasta painosta?)

Vierailija
34/37 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liukuuko helposti lattialle, jos on kapea sänky ?

Liukuu vaikka olisi leveämpikin sänky.

Ja mulla oli tuhannen kierteellä aamulla niin kuin tavallinenkin peitto. Oli lähemmäs 200 euron peitto, ja toivoin kovasti rauhoittumista levottomiin öihini. Olen siis adhd päivällä ja näköjään öisinkin.

Kokeile addiaivoilla tehdä joskus vähän ajatustyötä ennen näitä heräteostoksia.

Vierailija
35/37 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä painoinen tuon pitäisi olla? Vaihtoehtoja on paljon. Onko kokemusta mikä olisi laadukas painopeitto? En halua halpaa vaan hyvän. Kokeilen nyt tätäkin josko auttaisi yölliseen heräilyyn mistä olen kärsinyt yli 20 vuotta.

Vierailija
36/37 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä panopeitto on parempi.

Ja panopeto vielä parempi

Vierailija
37/37 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti. Mulla on Finlaysonin 5kg:n peitto, saisi tosin olla 7kg. Pelkäsin, etta olisi kuuma muttei ole sitä vanhaa peittoa lämpimämpi, ainoastaan painavampi. Nukun kuin tukki kun peitto ei karkaa päältä