Hollywood-tähti: "Jouduin raiskatuksi taide-esityksessäni"
No, mitäpä sitä turhaan tuossa kohtaa avaa suutaan asiasta. Tai hiljaa poistaa raiskaajan paikalta jos ei kerta voi puhua. Tai mitä sitä suotta tyttöystävän kanssa puhuu. On vaan hiljaa ja antaa kaiken tapahtua. Minulla on vaikeuksia ymmärtää näitä "taiteilijoita".
"Muun muassa Transformers-elokuvista tuttu näyttelijä Shia LaBeouf kohautti helmikuussa #IAMSORRY-nimisellä performanssillaan, jossa hän istui yksin taidegalleriassa paperipussi päässään.
Ihmiset jonottivat kohdatakseen näyttelijän, joka oli luvannut pysyä hiljaa, tekivät huoneeseen tulevat vierailijat mitä hyvänsä.
Nyt Shia LaBeouf kertoo Dazed Digital -nettilehdessä, että galleriassa vieraillut nainen raiskasi hänet.
- Yksi nainen tuli poikaystävänsä kanssa. Poikaystävä odotti oven ulkopuolella. Nainen piiskasi jalkojani kymmenen minuuttia, sitten riisui vaatteeni ja jatkoi raiskaamalla minut. Satoja ihmisiä oli jonossa, kun hän poistui hiukset sekaisin ja huulipuna sotkuisena, Shia kertoo.Yksi jonottajista oli Shian oma tyttöystävä, sillä tämä oli tullut tapaamaan poikaystäväänsä ystävänpäivänä. Shia asui taidegalleriassa koko performanssinsa ajan eli viisi päivää, joten hän ei ollut muuten tekemisissä perheensä kanssa.
- Se (raiskaus) satutti tyttöystäväänikin, sillä ilmeisesti uutinen kiiri jonossa. Kun hän (tyttöystävä) tuli paikalle ja pyysi selitystä enkä minä voinut puhua, me molemmat istuimme hiljaa ja oli tämä selittämätön trauma. Se oli tuskallista."
Kommentit (8)
Pitäähän sitä taiteen edessä uhrautua, tietenkin.
Minä nauroin ääneen luettuani tuon jutun.
Mä nauroin tälle. Ukko sai pimppiä ja tyttis anto anteeksi "raiskauksen".
Onko maailmassa normaaleja naisia :O
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 10:03"]
Onko maailmassa normaaleja naisia :O
[/quote]
Samaa ihmettelen miesten kohdalla aloituksen luettuani.
Missähän vaiheessa riisui paperipussin päästä?
Ja tuossa vielä linkki uutiseen, http://www.iltalehti.fi/viihde/2014112918877289_vi.shtml