Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gootit ärsyttää

Vierailija
22.11.2014 |

Siis ihan pelkkää huomion hakua ja sellaista "mä oon niin kova, että" meininkiä. Omasta mielestä ollut aina aika tyylitöntä ja arvatkaas mitä!? Oltiin baarissa miehen kanssa ja siellä oli sitten joku ihmeen goottitapaaminen tai joku ja mies yltyi kehumaan niiden vaatteita vaikka aina myötäillyt mun mielipiteitä, kun oon sanonut. Oli vähän hiprakassa kyllä, kuulemma se on oikeastaan aika seksikästä pukeutua sillee! 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goottirakennukset on maailman hienoimpia!

Vierailija
2/11 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä sinun kirjoituskin täällä huomion hakua. Kylläpä ärsyttää kun oot olevinaan niin kova.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta gootit on nättejä ja jos olisin itse 20 vuotta nuorempi, haluaisin pukeutua siten. Tosin seksikkäitä ne ei ole kyllä ollenkaan. Seksikästä olisi pukeutua sellaiseen leveään kesäleninkiin kuten Marilyn Monroe.

Vierailija
4/11 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minua gootit vain naurattaa. :)

Vierailija
5/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko hiukan täsmentää.

Tarkoitatko visi-, vai ostrogootteja?

Vierailija
6/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän usein täyspitkää mustaa nahkatakkia, vaikken gootti olekaan. Minulle kys. takki edustaa vain ajatonta ja muuhun tyyliini sopivaa käyttövaatetta.

Vierailija
7/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista aina, että katkeruus näkyy ja kuuluu kauas. Poikaystäväsikin on huomannut sen, ja kaipaa sinun luotasi niiden ihmisten pariin, joilla näyttää olevan hauskaa keskenään. Sinun kanssasi ei voi olla hauskaa, sinun kanssasi haukutaan katkerana muita.

Vierailija
8/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pidän blondeista, mutta nuo gootit kyllä myös jotenkin...

Vierailija
9/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut olevani "kova" pukeutuessani gootti-tyyliin :D En edes polta tupakkaa, tai käytä alkoholia. Ikinä. Ja mun ihmiset kyllä tietää sen, ei oo tarve esittää mtn. Goottivaatteet ja -tyyli ylipäänsä on vaan jotain niin upeaa :3 t. 17v

Vierailija
10/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:50"]En ole koskaan ajatellut olevani "kova" pukeutuessani gootti-tyyliin :D En edes polta tupakkaa, tai käytä alkoholia. Ikinä. Ja mun ihmiset kyllä tietää sen, ei oo tarve esittää mtn. Goottivaatteet ja -tyyli ylipäänsä on vaan jotain niin upeaa :3 t. 17v
[/quote]

Enkä käy goottifoorumeilla, ja netissä minusta on tasan kaks goottityylistä kuvaa, kun joku jokatapauksessa vetää noi esiin. Pukeudun itse sillä tapaa, mitä tahdon, omaksi huviksi.

Vierailija
11/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole gootti vaikka pukeudun kyllä gootisti. Tykkään kun saan kehuja ja se auttaa myös löytämään samanhenkisiä ihmisiä. Goottius on kuitenkin ennen kaikkea musiikkimausta kiinni ja minä taas kuuntelen lähinnä melodeathia ja folk metalia. Jotkut gootit osaa kyllä olla ärsyttäviä; olen törmännyt usein näihin "mä oon niin erilainen ja vihaan normaaleja ihmisiä" -tyyppeihin. Ihan normaaleja ovat itsekin, ei korsetti tee kenestäkään muita kiinnostavampaa persoonaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän