Keskenmenoko?
Hei!
Ajattelin kysyä palstalaisten kokemuksia. Elikkäs minulla oli kuukautiset 1vk + 1pv myöhässä ja tänään sitten alkoivat. En vielä ehtinyt tehdä raskaustestiä, joten en tiedä olinko raskaana ja onko nämä kuukautiset vai keskenmeno..
Kuukautiset siis alkoivat tänään kuin salama kirkkaalta taivaalta, aivan yhtäkkiä ilman ennakkovaroituksia. Vuoto alkoi normaalia runsaampana ja kirkkaana, kipujakaan ei ole ollenkaan! Normaalisti kuukautiseni alkavat rusehtavalla niukalla vuodolla kovien alavatsakipujen kera.
Tiedän että keskenmenot ovat melko yleisiä ja nyt kiinnostaisikin tietää, onko muilla ollut tämmöistä vaihtelua kuukautisten "laadussa" vai kuulostaako varhaiselta keskenmenolta teidän mielestä? Ymmärrän kyllä, että täällä kukaan ei voi asiaa varmaksi tietää eikä asialle voi mitään tehdä, jos kyseessä on keskenmeno. Haluaisinkin vaan kuulla muiden kokemuksia ja arvuutteluja aiheesta :)
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 07:43"]
Mulla on ystävä, joka saa noita "keskenmenoja" joka kuussa. Väittää kuukautistensa olevan säännölliset, mutta juuri tässä kuussa myöhässä. Kuukaudesta toiseen. Sitä toivoessaan näkee asiat eri tavalla, tuntee tuntemuksia ja uskoo itsekin keskenmenoihin. Eli tuskin olit raskaana.
[/quote]
Uskon kanssa etten ollut raskaana, alkoi menkat vaan niin poikkeavalla tavalla :) viime vuonnakin oli menkat kerran 3,5 viikkoa myöhässä, muuten säännölliset. Kyllähän näitä kaikille naisille tapahtuu. En myöskään tuntenut ovulaatiota viime kierrossa, joten ehkä sen takia olivat myöhässä nyt.
Ainakin minulla on keskenmenoihin liittynyt aina normaalia kovemmat kuukautiskivut. T: kolme alkuraskauden keskenmenoa kokenut.
Mulla on ystävä, joka saa noita "keskenmenoja" joka kuussa. Väittää kuukautistensa olevan säännölliset, mutta juuri tässä kuussa myöhässä. Kuukaudesta toiseen. Sitä toivoessaan näkee asiat eri tavalla, tuntee tuntemuksia ja uskoo itsekin keskenmenoihin. Eli tuskin olit raskaana.