Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook eron jälkeen

Vierailija
29.11.2014 |

Erosin miehestäni vain muutama kuukausi sitten. Mies löysi heti eromme jälkeen uuden kumppanin ja nyt oli lisännyt facebookiin parisuhdepäivityksen "parisuhteessa henkilön xxx kanssa". Muutama kaverini jotka olivat exäni facebook kavereita olivat tykänneet tuosta päivityksestä. Onko kaverini ihan idiootteja teidän mielestänne? Ero on muutenkin ollut minulle raskas niin kiva lukea kuinka kaverini tykkäävät exäni uudesta suhteesta. kaverini ja exäni eivät siis ole kavereita keskenään oikeassa elämässä (ainoastaan fb:ssa).

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin sitä niin raskaasti kannattaa ottaa, mutta kyllä itsekkin hieman loukkaantuisin ja vähintään mainitsisini kavereille asiasta. Kysyppä jos niillä onki joku hyvä selitys. Esim. Piilovittuilu "tykkäsivät" vaan jotta se mies huomais et aika nopsaa sitä toiseen suhteeseen hypätty tai vastaavaa.

Ei mulla nyt ekana tulis mieleen tykätä hyvän kaverin eksän uudesta suhteesta jos tiedän että ero oli raskas tai muutenkaan.

Vierailija
2/9 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vitut ollu mitään piilovittuilua niinkuin yoi edeltävä viestittäjä sano. Otat noi mainitsemasi kaverisi puhutteluun siis sanot vaan et haluat puhua heidän kanssaan ja kysyt sitte hitto suoraa miksi ne on tollasesta tykänny. Toisaalta, voit vaan jättää nuo "ystäväsi" huomiotta jatkossa/ otat ne pois kaverilistaltasi. Tollanen on maailman kusipäisintä mitä ikinä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ihan teinejä ole, niin ihan normaalia. Teineille toki on tärkeää, että jos suhde päättyy niin sitten myös katsotaan kuka on kenenkin puolella. Aikuisten kesken taas kaverisuhteet ei vältämättä riipu siitä "kuka on kenenki kaa.." tai lopu siihen, et "no ku me nyt erottiin niin tekään ette voi sit enää olla kavereit..."

Vierailija
4/9 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vähän itsekeskeiseltä. Ehkä kaverisi pitivät exästäsi, ehtivät vuosien(?) varrella tutustua hyvinkin. Miksi sen pitäisi siihen loppua, että teillä ei vain juttu toiminut? Itse käyn ex-appeni kanssa edelleen vuosikymmen eron jälkeen vuosittain pohjoisessa kalassa, koska se nyt sattui olemaan meillä yhteistä jo aiemmin ja digataan niistä reissuista edelleen. Exäni taas käy silloin tällöin kaverini kanssa tietyn bändin keikoilla, koska molemmat pitävät samasta bändistä.

Ne kaverit, sukulaiset ja kylänmiehet nyt varsinkin pidemmän suhteen aikana luo niitä omia suhteitaan keskenään ja myös sen kumppanisi kanssa, jotka ei sinulle pätkääkään kuulu, jos sattuvat olemaan samalla aaltopituudella jonkun asian suhteen. Ei sitä tarvitse itseensä ottaa eikä se ole sinulta pois. Tosi itsekeskeistä vaatia, että kun parisuhde karahtaa kiville niin kaikkien muidenkin pitäisi unohtaa ehkä vuosienkin historia ihmisten kanssa joista on oppinut pitämään.

Vierailija
5/9 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB on kirous erotilanteessa. Mun Ex päätti erotilanteessa murtautua mun FB profiiliin ja julkaisi mun alastonkuvia siinä julkisesti...En voinut muuta tehdä kun sivuista ottaa kuvakaappaukset ja tehdä poliisi-ilmoitus mikä ei johdannut mihinkään. Ikävintä tässä että omat lapsenikin joutui tätä näkemään, et silleen...

Vierailija
6/9 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsukaiset teidän kanssanne.

Vierailija
7/9 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tärkein asia kaikenlaiset tykkäykset. Ne määrittelee elämisen tason. Kaikki muu on jotain outoa sähläystä.

Vierailija
8/9 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa Fb:stäki, vitun joutavaa mokoma, saa vaan sut pahallemiellelle.

Vierailija
9/9 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 06:48"]FB on kirous erotilanteessa. Mun Ex päätti erotilanteessa murtautua mun FB profiiliin ja julkaisi mun alastonkuvia siinä julkisesti...En voinut muuta tehdä kun sivuista ottaa kuvakaappaukset ja tehdä poliisi-ilmoitus mikä ei johdannut mihinkään. Ikävintä tässä että omat lapsenikin joutui tätä näkemään, et silleen...
[/quote]
Miksei johtanut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän