Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 20-vuotias nainen ja narkkari, kysykää mitä tahansa?

Vierailija
29.11.2014 |

Niin!

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 08:19"]

Näkyykö käyttö jotenkin sun ulkonäössä jo?

[/quote]

Ei näy. Ap

Vierailija
2/116 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 08:23"]

Mitä kaikkia huumeita olet kokeillut? Oletko kiinnostunut kokeilemaan jotain tiettyä huumetta jota et ole vielä testannut? Miltä tuntuu selvinpäin olo huumeidenkäyttäjällä?

[/quote]

Kaikkea olen kokeillut, mitä käsiini saanut. En ole koskaan kokeillut heroiinia joten jos eteen sattuisi, varmasti testaisin. Selvinpäin olo tuskaa, joka paikkaan sattuu ja mielessä pyörii ainoastaan huumeet. En koskaan ole omasta tahdosta selvinpäin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:58"]

Onks sulla lapsia? Käytkö töissä? Suunnitelmaa, mitä ajattelit duunata 5 vuoden päästä?

[/quote]

Ei ole lapsia, enkä käy tällä hetkellä töissä. En oikein osaa ajatella tulevaisuutta päivää pitempään, on minulla silti haaveita. Ap

Vierailija
4/116 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 03:12"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 03:11"]

Annatko pimpulia douppia vastaan?

[/quote]

En ole koskaan tehnyt niin, enkä tee. Ap

[/quote]

Jos et lopeta, se on vain ajan kysymys, ikävä kyllä :(

Vierailija
5/116 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 03:35"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 03:27"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 03:20"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 03:15"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 03:12"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 03:11"]

Annatko pimpulia douppia vastaan?

[/quote]

En ole koskaan tehnyt niin, enkä tee. Ap

[/quote]

Ja muutama vuosi sitten olisit sanonut, että susta ei koskaan tule subunarkkia. Muutaman vuoden kuluttua voi olla pimpulilla maksaminen jo hyvinkin tuttua puuhaa :D

[/quote]

En pystyisi ikinä tekemään niin. Ap

[/quote]

Et vielä nykytilanteessasi ainakaan. Ajat ja ihmiset kuitenkin muuttuvat, ja subunisteillä valitettavasti monesti huonompaan suuntaan. Pari vuotta alamäkeä ja olet jo vanha tekijä nahkavisalla maksamisen suhteen. Tsemppiä jatkoon!

[/quote]

Kiitos. Toivottavasti olen jo kuivilla ennen kuin ajattelenkaan mitään tuollaista! Ap

[/quote]

Ethän sinä pääse kuiville, kun narkkaaminen tuntuu mukavalta. Selvänä olo ahdistaa, sitä ahdistusta sinun pitää sietää ja tehdä päätös, että tätä ei enää. Toivominen, että olet kuivilla ei auta sinua, vaan päätös, että lopetat.

Vierailija
6/116 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ootko tehnyt rikoksia saadaksesi aineita? Et vastannut.

Ohis

Vierailija
7/116 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin bubrea kipuihin jokin aika sitten. Ei vaan koskaan tullut mitään oloja. En ole saanut mistään lääkkeistä mitään; tramal, oxycontin, panacod. Wtf?

Vierailija
8/116 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 10:49"]

Oletko koskaan tehnyt rikoksia että saat rahaa huumeisiin? Vai käytkö töissä? Jos käyt, oletko työpaikalla aineissa?

[/quote]

Olen pari kertaa tehnyt pikku rikoksen juurikin rahan takia. En käy tällä hetkellä töissä, mutta olen käynyt sekä töissä että koulussa aineissa. Ap

Vierailija
9/116 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nätti?

Vierailija
10/116 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:16"]

Käytin bubrea kipuihin jokin aika sitten. Ei vaan koskaan tullut mitään oloja. En ole saanut mistään lääkkeistä mitään; tramal, oxycontin, panacod. Wtf?

[/quote]

Säälin sinua. Vaikka tämä olisikin provo, voisi olla tottakin.

Nämä samat ihmiset käyttävät kaikkea paskaa, mitä ikinä käsiinsä saavat. Sitten kehuta retostellaan, mitä olen kokeillut. Luultavasti olet 5 vuoden päästä säälittävä itseään myyvä lommoposkinen naisenkuvatus ja 7 vuoden päästä jo kuollut. Narkkarit eivät elä vanhoiksi.

Vierailija
11/116 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 17:11"]Oletko nätti?
[/quote]

Mielestäni olen ihan nätti, tavallisen näköinen. Ap

Vierailija
12/116 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:16"]

[/quote]

Säälin sinua. Vaikka tämä olisikin provo, voisi olla tottakin.

Nämä samat ihmiset käyttävät kaikkea paskaa, mitä ikinä käsiinsä saavat. Sitten kehuta retostellaan, mitä olen kokeillut. Luultavasti olet 5 vuoden päästä säälittävä itseään myyvä lommoposkinen naisenkuvatus ja 7 vuoden päästä jo kuollut. Narkkarit eivät elä vanhoiksi.
[/quote]
Taidat olla hieman yksinkertainen. Huomasitko tekstissäni sanat; "käytin kipuihin"? Et ilmeisesti. Bubrea sain Kipupolilta ja lääkitys oli hetken aikaa. Muita mainitsemiani lääkkeitä olen saanut esim. leikkauksen jälkeiseen kipuun. Oxya pari tabua kotiin ja panacodia joskus nielurisaleikkauksen jälkeen 2vk kuuri. Tramalia päivystyksessä migreeniin kerran. Huh, mikä narkki olenkaan!
Tarkoitin vain ihmetellä, kun en tiedä, mitä nämä fiilikset on, en ole koskaan saanut niitä. Ymmärrätkö nyt?

Vierailija
13/116 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen perhetausta sinulla on?

Vierailija
14/116 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole merkitystä onko tämä provo vai ei, koska onhan tämä joillekin todellisuutta. Surullista oli lukea tuosta Martina Aitolehden 22-vuotiaan siskon kuolemasta. Pitkään ollut suljetulla osastolla, sitten karkaa sieltä ja menee sinne narkkarien käyttämään ränsistyneeseen taloon. Katsokaa noita kuvia ja kuvitelkaa sen nuoren naisen elämä ja loppu: jossain vanhass talossa, jossa vaikka mitä narkkiäijää ramppaa, kukaan ei huomaa että tyttö on kuollut, sitä vaan siirrellään tieltä pari kertaa, ja lopulta sitten joku tajuaa, että oli kuollut. Sitten käy ilmi, että tyttö oli pitänyt kengännauhaa omatekoisena koruna(?) ja sillä sitten kuristettu.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288785434880.html

Kukahan tuollaista elämää haluaisi itselleen ja lapsilleen?

Vierailija
15/116 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö i.v? Jos käytät niin mistä haet/saat ruiskut ym.?

Vierailija
16/116 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko yöllä mun sähköpostiosotteen talteen? Mode poisti sen jossain vaiheessa. Lähetä ihmeessä viestiä.. ;) 

Vierailija
17/116 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap sinun nimesi on?

Vierailija
18/116 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 17:45"]

Minkälainen perhetausta sinulla on?

[/quote]

Olen täysin orpo. Ap

Vierailija
19/116 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:16"] Käytin bubrea kipuihin jokin aika sitten. Ei vaan koskaan tullut mitään oloja. En ole saanut mistään lääkkeistä mitään; tramal, oxycontin, panacod. Wtf? [/quote] Säälin sinua. Vaikka tämä olisikin provo, voisi olla tottakin. Nämä samat ihmiset käyttävät kaikkea paskaa, mitä ikinä käsiinsä saavat. Sitten kehuta retostellaan, mitä olen kokeillut. Luultavasti olet 5 vuoden päästä säälittävä itseään myyvä lommoposkinen naisenkuvatus ja 7 vuoden päästä jo kuollut. Narkkarit eivät elä vanhoiksi. [/quote] Taidat olla hieman yksinkertainen. Huomasitko tekstissäni sanat; "käytin kipuihin"? Et ilmeisesti. Bubrea sain Kipupolilta ja lääkitys oli hetken aikaa. Muita mainitsemiani lääkkeitä olen saanut esim. leikkauksen jälkeiseen kipuun. Oxya pari tabua kotiin ja panacodia joskus nielurisaleikkauksen jälkeen 2vk kuuri. Tramalia päivystyksessä migreeniin kerran. Huh, mikä narkki olenkaan! Tarkoitin vain ihmetellä, kun en tiedä, mitä nämä fiilikset on, en ole koskaan saanut niitä. Ymmärrätkö nyt?

[/quote]

Kiputiloihin käytettävät annokset ovat hieman eri luokkaa, kuin väärinkäytössä esiintyvät. Ei opiaatit/opioidit aiheuta suurelle osaa ihmisistä muutenkaan muuta, kuin väsymystä ja pahoinvointia. Joillekin tulee sitten miellyttävä olo ja he jäävät usein myös riippuvaisiksi. Ohis

Vierailija
20/116 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:00"]

Käytätkö i.v? Jos käytät niin mistä haet/saat ruiskut ym.?

[/quote]

Kyllä. Apteekista käyn ostamassa tai joskus tilaan isomman satsin netistä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme