Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko sinulla peräaukko erogeeninen alue?

Vierailija
05.10.2021 |

Yllättävää nimittäin on, että on olemassa paljonkin ihmisiä, joille peräaukko ei liity millään tavalla seksiin.

Nainen, onko sinulla peräaukko erogeeninen alue?

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai yllättävää? Minä olen 44-vuotias ja viimeiseen 25 vuoteen peräaukkoon ei ole seksin yhteydessä koskettukaan. Enkä ole mikään frigidi, vaan seksuaalisesti hyvin aktiivinen.

Vierailija
2/9 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai yllättävää? Minä olen 44-vuotias ja viimeiseen 25 vuoteen peräaukkoon ei ole seksin yhteydessä koskettukaan. Enkä ole mikään frigidi, vaan seksuaalisesti hyvin aktiivinen.

Vastasit kysymykseen: onko peräaukkoasi kosketeltu seksin yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut oikein sopivaa vaihtoehtoa. Peppua ei ole nuoltu mutta on sormetettu ja olen harrastanut anaaliseksiä. Olen saanut orgasmin anaaliyhdynnässä, mutta luulen että silloinkin anaaliyhdyntä on stimuloinut emättimen puolen erogeenisiä alueita, pepussa ei oikein ole mitään tuntoa. Pepun sormetus kiihottaa lähinnä koska se on vähän erilaista, siinä peppureiässä ei ole muuten mitään kohtaa että esim itse hyväilemällä tuntuisi miltään.

Vierailija
4/9 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, että on erogeeninen. Peräaukko ei kuitenkaan näyttele minkäänlaista roolia seksielämässäni, koska ajatus siitä ja seksistä ei minun ajatusmaailmassani kuulu yhteen.

Vierailija
5/9 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on erittäin erogeeninen. Voisi sanoa että nykyinen seksikumppani on aktivoinut perseeni, eli opettanut mut todella nauttimaan sen käytöstä.

Vierailija
6/9 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavalle tuntuu, kun mieheni nuolee sekä pipariani, että peppuani ja naidessa pyörittelee sormea peppureiälle. Joskus hän työntää sormen tai pienen tapin sisään, kun ratsastan. 

Vierailija
7/9 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii, että mies laittaa sormen peppuun silloin tällöin niin halutessaan, mutta en itse saa siitä yhtään mitään ja omasta puolestani niin ei tarvitse tehdä.

N34

Vierailija
8/9 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
9/9 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa että perseeseen tulee munanjatketta. Hän saa orgasmin. Anaaliseksin vastustajat voivat miettiä tätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi