Oletko koskaan toivonut, että kävisi vahinko ja olisit raskaana?
Meillä mies suhtautuu vielä päättämättömästi kolmannen lapsen hankintaan ja käytämme ehkäisyä. Olen myös vakaasti sitä mieltä, että lasta pitää molempien vanhempien haluta, joten en aio kiristää miestä lapsen suhteen, vaikka minulla on kova vauvakuume. Nyt sitten vain huomaan toivovani, että kävisi vahinko. Silloinhan asia ratkeaisi siististi. Onko muita yhtä hulluja?
Kommentit (8)
joten meille voisi käydä " vahinko" milloin vain. JA siis meihelle kaikki lapset on tervetulleita, minä vaan haluan saada elämää vähän erisuuntaan tässä vaiheessa.
Ei sopinut lisääntyminen minulle, joten adoptioneuvonnassa ollaan. Kaikki menisi aivan sekaisin, jos raskaaksi tulisin - ja sairaala tulisi taas tutuksi.
Ensimmäisen lapseni kanssa raskaus- ja vauva-aika oli niin vaikeaa minulle, että uskallus ei oikein riitä enää lisääntymiseen. Mies suhtautuu asiaan niin, että hänen puolestaan lapsi olisi tervetullut, mutta ei välttämättömyys. Minun siis pitäisi tehdä päätös. Vahinko tavallaan ratkaisisi koko rimakauhuongelman ja siksi sitä toivon. Kovin todennäköinen se tosin ei ole ottaen huomioon, että minulla on hormonikierukka sisuksissani...
18veenä yhden illan jutulle väitin syöväni pillereitä vaikken syönytkään.. Mulla on ollut aina vauvakuume! PCO vaan ei sovi siihen kuvaan helposti..
Pelkään/toivon että vahinko on käynyt
Esikoinen 2v3kk ja kuopus 1kk ja vauvakuume nostaa taas päätään :) Suunnilleen koko aikuisikäni olen toivonut ' vahinko' vauvaa, koska meille nuo olemassaolevatkaan lapset eivät helpolla tulleet. Viidestä lapsesta haaveilen...
Miehelläni on vielä ed. liitostaan yksi lapsi, joten ei halua enempää lapsia. Meidän on ollut " työlästä" saada näitä yhteisiä lapsia, joten sen takia ei ehkäisyn kanssa ole oltu tarkkoja. Mulla kuitenkin on mahdollista tulla raskaaksi, ei kuitenkaan mitenkään kauhean helposti varmaan. Eli siis riskillähän tässä mennään koko ajan. Itse haluaisin syvällä sisimmässäni vielä sen neljännekin lapsen ja koska ikääkin jo on, ni vahinko vois käydä. Eihän siinä järkeä ole, koska kaikki kolme ovat pieniä ja vielä on se miehen ex-liitonkin lapsi. Mutta kun näitä lapsia on tehty niin kauan, ni en jaksa ruveta kovin tarkkaan ehkäisyyn. Eli siis toivon kai sitten " vahinkoa" . Jos se käy, ni sen jälkeen ei käy enää minkäänlaista vahinkoa, se on varma.
jokaikisen pillerin, vahingon todennäköisyys on aika pieni :( Meillä ei ole vielä lapsia eikä mies tahdo niitä aivan vielä. Itse alkaisin olla valmis.