Penisrengas
Onko täällä penisrenkaan käyttäjiä?
Ostin sellasen silikonisen kolmen renkaan setin viime viikolla. Nyt ollaan emännän kanssa kokeiltu muutamaan kertaan siten että kaikki kolme rengasta on kalun varressa samanaikaisesti. Emäntä on ihan innoissaan.
Kommentit (8)
M43 kirjoitti:
Oon käyttänyt. Vahvistavat vähän erektiota mut en oo niitä varteen laittanut vaan pelköstään kassien taakse ja varren juureen. Metallisella renkaalla varren juuressa saa myös kullin isommaksi kun se puristaa tiukemmin.
Ja sitten mitta esille ja raportoimaan vauva palstalle😂
Meillä käytössä lähes joka kerta. Lisää nautintoa molemmille.
Tulee käytettyä, tosin naiseni ei jostain syystä välitä vempeleistä..
Käytän lähes pelkästään yhtä rengasta, joka menee kivesten ja kalun ympäri. Tuo kivekset kivasti eteen puristaen niitä samalla ja tietty saa kalun suonet pullistumaan. Tuntuu hyvältä. 🙂
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Oon käyttänyt. Vahvistavat vähän erektiota mut en oo niitä varteen laittanut vaan pelköstään kassien taakse ja varren juureen. Metallisella renkaalla varren juuressa saa myös kullin isommaksi kun se puristaa tiukemmin.
Ja sitten mitta esille ja raportoimaan vauva palstalle😂
Eipä sen vertaa kiinnosta että alkaisin mittaamaan nytkään, ei ole mitään huolta koosta. Ihan vain havaintona sellainen kovuuden lisäksi.
Parhaana ja kestävimpänä olen pitänyt mersun 200-sarjan pakoputken kannatinkumirenkulaa.
Paksu ja kestävä.
Kalun ja kivesten ympäri tuleva rengas on hyvä, se työntää kiveksiä vähän ulospäin ja takaapäin asennossa osuu hienosti klitorikseen. Vaimo tykkää. Muutenkin tuo paksuutta lisää.
Onhan näitä tullut kokeiltua ja toimii.
Hintakin edullinen 0 euroa. https://ihmeellinenhuone.fi/ilmainen-seksilelu/358-penisrengas-cock-swe…;