Lue keskustelun säännöt.
Voiko lesbo nainen ja hetero mies olla oikeasti hyviä ja läheisiä ystäviä keskenään?
05.10.2021 |
Kun kuitenkin miehen ja naisen suhteen välinen suola ja liima, seksuaalinen jännite, puuttuu kokonaan. Mitä tällaiset ihmiset saavat toisistaan?
Kommentit (23)
Viaplaylla pyörivän Power-sarjan katsoin aiemmin tänä vuonna, kyseisessä sarjassa oli mielenkiintoinen kohtaus kun 50 centin esittämä heteromies-gangsta on strippiklubilla istumassa vierekkäin lesboystävänsä kanssa, rikollinen hänkin, ja molemmat katsovat naisstripparin esitystä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä olen bi nainen ja mulla on ystävinä heteromiehiä ja -naisia. En tunne vetovoimaa ketään ystävääni eivätkä he minua kohtaan.
Niin, ensimmäisellä vaimollani oli pari kolme läheistä miesystävää. Miehet ovat homoja. Tällaisista ystävyyssuhteista me kaikki olemme kuulleet. Ketjun aloittajaa kiinnostaa tietää onko lesbolla ja heteromiehellä ystävyyssuhteita. En tunne itsekään tällaista tapausta. Sen sijaan tiedän heteromiehen ja -naisen ystävyyssuhteita, joissa ei ole mitään seksuaalista jännitettä. Joten ilmoittautukoon se, joka tietää elävästä elämästä lesbon ja heteron ystävyyssuhteen.