Voiko lesbo nainen ja hetero mies olla oikeasti hyviä ja läheisiä ystäviä keskenään?
Kun kuitenkin miehen ja naisen suhteen välinen suola ja liima, seksuaalinen jännite, puuttuu kokonaan. Mitä tällaiset ihmiset saavat toisistaan?
Kommentit (23)
Milloin ystävyyteen ollaan alettu tarvita seksuaalista liimaa? 😳
Aloittajalla oudon kapea ymmärrys siitä, mikä saa ihmiset viihtymään toistensa seurassa. Onko sulla jokin paha tunnelukko kenties?
Voi totta kai. Miksi mietit tätä? Onko itselläsi tuo tilanne, eli oletko hetero mies joka mietit tätä? Vai lesbo nainen, joka miettii tuleeko heteron miehen kanssa ystävyydestä mitään?
Mietitkö samaa homomiehestä ja heteronaisesta?
Ei onnistu. Ja toisin kun voisi kuvitella, syy ei ole siinä miehessä vaan lesbonaisessa. Kokeiltu on.
Voi toki. Yks hyvä ystäväni on avoimesti lesbo.
Olen lesbo nainen ja hyvä ystävä homomiehen kanssa. Meillä on aina synkannut hyvin yhteen, on samanlainen huumorintaju ja maku. Jutellaan miesjutuista ja naisjutuista. En kyllä ole edes tajunnut, että ystävyyssuhteeseen tarvisi jotain seksuaalista jännitettä.
Miksi ei voisi? Eikä seksuaalinen jännite kuulu ystävyyteen.
Ystävyys ei katso ikää, sukupuolta, etnisyyttä, seksuaalisuutta. Se on yhteys joka syntyy ihmisten välille.
Vierailija kirjoitti:
Olen lesbo nainen ja hyvä ystävä homomiehen kanssa. Meillä on aina synkannut hyvin yhteen, on samanlainen huumorintaju ja maku. Jutellaan miesjutuista ja naisjutuista. En kyllä ole edes tajunnut, että ystävyyssuhteeseen tarvisi jotain seksuaalista jännitettä.
Puhe oli heteromiehestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu. Ja toisin kun voisi kuvitella, syy ei ole siinä miehessä vaan lesbonaisessa. Kokeiltu on.
Millä tavoin? Jos nainen kiinnostui susta niin ei ollut lesbo vaan bi.
Ei mies pysty pitämään veitikkaa housuissaan. Kuvittelee pystyvänsä paneskelemaan naisen heteroksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhe oli heteromiehestä.
Niin oli, mutta homomiehen ja lesbonaisen suhteesta puuttuu seksuaalinen liima ja jännite ihan totaalisesti, molemmilta osapuolilta.
Ohuella langalla TV sarja YLE areenassa siinä on pari lesboa . Ei miehiä häiritse naisten lesbojutut . Naisia häiritsee .
Siis onko aapee seksuaalisesti kiinnostunut ystävistään vai mistä tässä nyt on kyse?
Itse olen aina ollut jonkinlainen uhka lesboille. Ystävyyssuhteita ei siksi ole heidän kanssaan syntynyt. He pelkäävät, että heidän naisystävänsä ihastuvat minuun, tai naiset seurassamme ovat kiinnostuneempia minusta kuin heistä. Olen huomannut tämän kun aikoinani työskentelin ravintola-alalla, missä työskentelee paljon lesboja ja homoja. Itse olen heteromies.
Olen mies ja naapurin leskirouvan kanssa hyviä ystäviä ja kavereita eikä koskaan ole ollut mitään seksuaalista.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja naapurin leskirouvan kanssa hyviä ystäviä ja kavereita eikä koskaan ole ollut mitään seksuaalista.
Homo tai sellainen intendentti
Itse olen heteromies mutta seksi ei enää niin kovasti kiinnosta ja naisten kanssa on erittäin hankala olla vain ystäviä, koska niillä on vain se yksi asia mielessä. Rasittavia ovat nykyajan naiset, ei ole kiva olla pelkkä kimppu lihaa, minulla on tunteetkin...
Tuollainenhan saattaa nimen omaan toimia hyvin juurikin ystävyyssuhteena.