Paljon maksat normaalikokoisesta pizzasta?
niin
Kommentit (40)
Kymppi on aika paljon sellainen kipuraja. Lounastarjouksena tuohon hintaan saa usein juoman, salaatin ja kahvin.
Sieltä mistä aina tilaan, niin maksaa 7€ ja kotiinkuljetus on ilmainen. Se pizzeria on suosittu (en ihmettele, nam) niin ruokaa joutuu odottamaan aika kauan.
Vierailija kirjoitti:
Kontulassa 3.99e.Kaikki sitä kalliimmat ovat ylihintaisia.
Ovatko siellä tosiaan noin halpoja? En ole koskaan nähnyt noin edullisia, täällä Turussa olen törmännyt alimmillaan 7 euron tarjouksiin.
Kaksi pizzaa ja limsa 20e toimitettuna on ollut aika normisetti.
Hyvälaatuisesta yksittäisestä voi maksaa jopa 15-16e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko siellä tosiaan noin halpoja? En ole koskaan nähnyt noin edullisia, täällä Turussa olen törmännyt alimmillaan 7 euron tarjouksiin.
Kontulan odekalla kuulemma on 3.99 pizzat.
10-11.5e taitaa olla perushinta neljän täytteen oma valinnasta. Lounaalla saisi 8e mutta harvoin tulee käytyä siihen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sitä ei veroja paljon maksella. Miten kauan tuollaista pystyy tekemään yksi yrittäjä?!
Teen itse niin maksaa noin 1,50€/ pizza, täytteistä riippuen. Tosin juustonjämät menisivät roskiin, jos en tekisi pizzaa, joten hinta on oikeastaan alle tuon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sitä ei veroja paljon maksella. Miten kauan tuollaista pystyy tekemään yksi yrittäjä?!
Yrittäjän mukaan voittoa jää 1 euro/pizza. Myyntivolyymit ovat suuria ja se raha tulee isoista myyntimääristä.
Jyväskylässä oli vajaa 20 vuotta sitten pizzapaikka, jossa pizza maksoi 3 euroa.
Riippuu paikan hinnastosta.