Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa nyt tekin, eiks ookin ihan selvä, että miehelläni on toinen nainen.

Vierailija
04.09.2006 |

Meillä on minun haluttomuudestani johtuen ollut pikkasen etten sanois hiljaista tuolla makuukammarin puolella. No eilen sitten ykskaks mua alkoikin hirveesti haluttamaan ja koska lapsetkin oli kavereilla esitin hyvin suora sanaisen vihjaisun miehelleni, että nyt voitas... Ja mitä tämä siihen: alkoi ämpyilemään, kun motor forum on menossa ja PYYKITKIN pitäis laittaa kuivumaan. Hei haloo, ei kai kukaan mies normaalisti valitse seksin sijasta pyykkisavottaa?????

Muitakin merkkejä pettämisestä on ollut ilmassa, mutta tää nyt oli kaiken huippu. Mitäs sanotte, olenko oikeassa epäilykseni suhteen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siis vähän niistä muista merkeistä.

Vierailija
2/8 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyykinlaitto oli tekosyy, ehkä häntä ei vaan huvita.

Jos kertoisit niitä muita merkkejä niin voisi muodostaa kokonaiskuvan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuu jatkuvasti torjutuksi, voi kokea itsensä aika loukatuksi eikä suinkaan ole aina heti valmiina. Usein käy niinkin, että ensin pihtaa toinen, ja sitten se toinen, ja sitten ollaankin jo melkoisessa pattitilanteessa. Ja ilman pettämistä.

Vierailija
4/8 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen täytyy päästä lämmittämään jotta varmasti onnistuu, muuten tulee kuulemma liikaa paineita. Ei tuo minusta välttämättä meinaa pettämistä, mutta olisithan voinut sanoa miehelle että Arvasinhan että sinulla on toinen, tmv. Niin ehkä olisi häkeltynyt ja kertonut.

Vierailija
5/8 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätysyllätys, mieskin voi olla väsynyt/stressaantunut/masentunut niin ettei vaan huvita, ei taustalla välttämättä tarvitse olla toista naista. Mutta teinit eivät tätä välttämättä tajua, mutta odottakaapa vaan kun ikää tulee yli 30 v.

Vierailija
6/8 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lasten kanssa mun vanhempien mökillä ja ykskaks sille oli tullu kauhee kiire lähtee kotiin pesemään pyykkiä (joo.. taas pyykit syynä). Kuulin tämän siis äidiltäni, no kotiin se ei kuitenkaan tullut koska itse olin kotona eikä miestä näkynyt. (Lapset jätti sovitusti mökille). Kun viimein sain miehen puhelimella kiinni sanoi olevansa kaverinsa tontilla. Epäilen vahvasti, ettei se missään tontilla ole ollut, koska olisihan se voinut sanoa suoraan äidilleni, että lähtee käymään tontilla. Miksi ihmeessä piti keksiä noin tökerö vale? (Joo tosi sekavasti selitetty, mutta toiv. ymmärrätte.)

Yksi asia on tää klassinen, poistaa nykyään kaikki saapuneet ja lähetetyt viestit puhelimetaan. (Kyllä, kyttään mieheni puhelinta)

Ja muutenkin on jotenkin outo ja kiree, en tiiä, toivottavasti oon väärässä. AP

Vierailija
7/8 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakin mies jäi valehtelusta kiinni puoli vuotta sitten, ja en luota enää olleskaan.

Vierailija
8/8 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä silti, voihan siihenkin syy olla se, että on kyllästynyt kyselemään. Ja tiedän kyllä ettei mies ole mikään kone. Eikä olla mitään teinejä. Mutta ei se tätä ennen ole koskaan kieltäytynyt. No yritän olla tekemättä liian hätäisiä johtopäätöksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan