Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsoin äsken peilillä alakertaa ja järkytyin :D

Vierailija
28.11.2014 |

Olen siis 30 viikolla raskaana, ja tuntunut tässä viikon ajan kauhea paine pimperossa. Ennen sievä vaaleanpunertava pillu on muuttunut turpeaksi, rusertavan purppuraksi ja reikä näyttää jo nyt jotenkin ammottavalta entiseen verrattuna. Vähän olen järkyttynyt ja naurattaa, miten voikaan näyttää tuolta. Muutama viikko sitten oli vielä kohtuu samanlainen kuin ennen raskautta, väri hieman tummempi. Innolla odotan miltä se synnytyksen jälkeen näyttää, räjähtääkö täysin.... Onko teillä ulkonäkö miten muuttunut raskausaikana, onko esim väri palannut myöhemmin "normaaliksi"? :) 

Ja ei, tämä ei ole tällä hetkellä tärkein asia mun mielessä, mutta eipä tässä muutakaan tekemistä perjantai-iltana ole :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm

Vierailija
2/6 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit sitten tarkan pimppianalyysin. Swmmoista se on, se elää omaa elämäänsä. Muutosi tapahtuu.

voimia loppuraskauteen. Olisi tosi vaikea synnyttää, jjos pimppi ei eläisi raskaudwn mukana muutosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kyllä sanoa että ei minulla ainakaan ollut mitään muutolsia raskaudenaikana. Kipeähän se oli pari kuukautta mutta puoli vuotta synnytyksen jälkeen yhtä timmissä kunnossa. Mutta jokainen on erilainen. Muista treenata ahkerasti heti synnytyksen jälkeen! Se jo pelastaa paljon vaikka ulkonäkö hieman kärsisikin.

Vierailija
4/6 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ulkonäkö palautui kun toivuin synnytyksestä, vaikka repesikin hieman. kyllä se pimppi loppuraskaudessa näyttää, öööö, aika kamalalta :D isolta, tummalta, hyh!

Vierailija
5/6 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä olen jumpannut lantionpohjan lihaksia jo ennen raskautta ja ahkerasti nyt raskaana, varmaan sen puoleen timmimmässä kunnossa. Ulkonäkö on vain aika härski :D Mutta tottakai siellä muutoksia tapahtuu, kun laskettua aikaa lähestytään. Kaiken näköstä, ei meinaa perässä pysyä :P

ap

Vierailija
6/6 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu asiaan. Kyllä se palautuu normaaliksi synnytyksen jälkeen. Mutta ei välttämättä ihan parissa viikossa. Sanotaanko noin puoli vuotta ja alkaa olla entisensä.