Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon Hesburgerilla saa palkkaa?

Vierailija
28.11.2014 |

Olisi pikku hiljaa löydettävä edes jokin työ mistä saisi edes jossain määrin järkevää palkkaa. Kuinka paljon Hesburgerilta saa palkkaa kuukaudessa? Kuinka järkeviä siellä ovat työajat? (Olen pienen lapsen yksinhuoltaja.)

Olen katsellut vaikka mitä työpaikkoja, mutta tämän hetkisessä elämäntilanteessa en halua tehdä töitä, joista ei jää käteen muutamaa kymppiä enempää kuin kelan tuet. Yritän nimittäin koko ajan siltikin työllistyä toisaalle, mutta jollain pitäisi vuokrat sun muut maksaa tässä välilläkin. Onko kenelläkään vinkata työpaikkoja? Koulutukseni on geneerinen FM ja työkokemus hajanaista.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ilmaus tuo geneerinen FM, tajusin itsekin olevani sellainen :)

Vierailija
22/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 22:03"]

Tässä sulle työpaikka: http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/8592541_fi.htm

[/quote]

Juuri laitoin tänään tuonne hakemuksen. Sitten vain arvailemaan, että onko hakijoita yli vai alle 300...  (En ole ap.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia hakenut Heselle töihin ja ei pääse edes haastatteluun. Epäilen, että syynä on se, että olen kokki ja palkkanikin siten parempi kuin harjoittelijoilla.

Vierailija
24/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itsekin sivu silmällä katsonut työpaikkoja, vaikkei uuden hakeminen juuri nyt olekaan ajankohtaista. Ainakin pääkaupunkiseudulla tuntuu aina olevan auki noita tuollaisia toimistosihteerin, kurssisihteerin, opintosihteerin, asiakasneuvojan, aulapalveluhenkilön jne työpaikkoja. Kuten joku tuossa aiemmin sanoi, nuo on yksinhuoltajalle siitä hyviä paikkoja että keskittyvät yleensä arkipäiviin, jolloin aikataulujen ja lapsen hoidon järjestäminen on helpompaa. Toki niihin on varmasti satoja hakijoita, mutta jokuhan ne työt saa. Nyt siis asenne kohdalleen, hakemus ja cv kuntoon ja reippaasti hakemaan työpaikkoja. Kyllä se ennen pitkää tärppää! Olen itse huomannut, että yllättävän paljon on kiinni asenteesta. Jos itse on liikkeellä ajatuksella, että katsellaan, eipä varmaan tärppää, niin moni on minua parempi jne, ei varmasti onnistakaan. Se on tosi stressaavaa, mutta pitää jaksaa pysyä positiivisena, jos et itse pysty vakuuttamaan itseäsi että olisit paras hakemaasi työpaikkaan, miten voisit vakuuttaa työnantajan.

Vierailija
25/36 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:37"]

9,70€/h + llisät

[/quote]

Vierailija
26/36 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hese teettää mielellään vajaita vko tunteja, niin ei kerry kesälomia eikä tarvii maksaa lomarahoja.

Näin toimii syvästi jumalaan uskova liikemies.

Vierailija
27/36 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviitko kokopäivätyötä? Saattaa olla, että Heseltäkin sitä voi saada, mutta käsitykseni mukaan noissa paikoissa joutuu aika kauan olemaan ensin 20h/vk -sopimuksella, ehkä aina. Totta kai töitä voi olla se 40h/vk, mutta voi myös olla että on vain 15h.

Minkälaista työkokemusta sulla on? Sinuna panostaisin siihen alaan, jossa olet ollutkin ja hakisin sellaisia työpaikkoja, jos mahdollista, niin päivittäisin kokemusta ja taitoja sillä alalla. Toimistotyöpaikat on kiven takana ja hakijoita on paljon, mutta jos olisit tehnyt jotain sellaista, se olisi mun mielestä hyvä vaihtoehto. Työajat on hyvin kohtuulliset 8-16 useimmiten ja palkka työpaikasta ja paikkakunnasta riippuen pari tonnia varmaankin.

Toimistotypaikat ovat kiven a l l a!

Vierailija
28/36 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen koulutukseltani insinööri. Ekassa työpaikassa tein insinöörin hommien lisäksi toimistotöitä (laskutusta, raportointia, ostolaskujen syöttämistä järjestelmään jne). Välillä tein kuukauden sijaisuuden jossa saman yrityksen toisessa toimipisteessä jossa olin kyseisen toimipisteen johtajan sihteeri samalla. Myöhemmin olen ollut tulityöllistettynä järjestösihteerinä.

Ei siis mitään sihteerin koulutusta, heppoinen kielitaito ja vielä lukihäiriö jonka takia oikein kirjoitus hankalaa. Onneksi töissä voi käyttää oikoluku ohjelmia.. mutta kyllä ap voi hyvin hakea sihteerin paikkoja jayleisiä toimistotöitä. Niihin on vaan toispaljon hakijoita.

Paras olisi jos voisit yhdistää olemassa olevan koulutuksta johonkin esim toimistotyöhön. Itsellä tekniikan opiskelusta oli hyötyä kunnossapidon toimistotöissä kun tajusi helpommin esim pöytäkirjoihin kirjoittaessa mikä tärkeää ja mistä puhuttiin jne. Ilman tekniikan osaamista olisi ollut paljon hankalampaa tehdä noita toimistotöitä vaikkakin mahdollista.

Vierailija
29/36 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sä mee ajaan taksii? Navigaattorit hoitaa kartanluvun niin, ettei kadunnimiäkään tartte osata. Sen kun ajaa vaan.

Tai jos sulla ei oo korttii niin mee kysyyn raksalta siivoushommia. On päiväduuni ja aina niissä paremmin tienaa kun jossain mäkkärissä.

Vierailija
30/36 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesellä vuoropäällikkönä, täydet tunnit, vuorolisät ja työvuosia +10, bruttopalkka kuukaudessa minimissään sen 2300e riippuen vuorolisistä ja extravuoroista. Myös bonuksia hyvästä tuloksesta saa satunnaisesti.

Jos olet rivityöntekijä osa-aikaisilla tunneilla, niin ansiot jää helposti sinne 1300e/kk brutto.

P*ska ala sinänsä ja rankka työ, toisaalta edetä voi aika korkeallekkin ilman mitään papereita- jos vaan jaksaa painaa.

Vierailija
31/36 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freelance toimittaja, sitä voit tehdä samanaikaisesti useampaan eri lehteen.

Vierailija
32/36 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työskennellyt pikaruokaravintolassa ja on rankkaa. Ja tosiaan osa-aikaista. Nyt olen työskennellyt useamman vuoden yksityisessä siivousfirmassa ja palkkakin reippaasti parempi. Ei lisiä, mutta säännöllinen vko työ sopii minulle paremmin. Lisäksi työ on huomattavan helppoa, varsinkin jos on hyvä kunto. Siivoustyötä on paljon erilaista, kannattaa huomioida.

Vierailija
33/36 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 pitsaa ja 2 hampurilaista saa palkaksi päivässä.

Vierailija
34/36 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aulaemännän hommia voisin ap:lle suositella? Siitä voi sitten edetä firman sisällä eri hommiin.

Vierailija
35/36 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Olen siivooja, 12,58e/tunti. Minulla on siinä vain koulutuslisä. Teen vain aamuvuoroa 7-15 välillä. Homma on helppoa kun sen osaa. En lähtisi kyllä pikaruokaketjulle töihin noilla työajoilla ja palkoilla.

Vierailija
36/36 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up