Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon Hesburgerilla saa palkkaa?

Vierailija
28.11.2014 |

Olisi pikku hiljaa löydettävä edes jokin työ mistä saisi edes jossain määrin järkevää palkkaa. Kuinka paljon Hesburgerilta saa palkkaa kuukaudessa? Kuinka järkeviä siellä ovat työajat? (Olen pienen lapsen yksinhuoltaja.)

Olen katsellut vaikka mitä työpaikkoja, mutta tämän hetkisessä elämäntilanteessa en halua tehdä töitä, joista ei jää käteen muutamaa kymppiä enempää kuin kelan tuet. Yritän nimittäin koko ajan siltikin työllistyä toisaalle, mutta jollain pitäisi vuokrat sun muut maksaa tässä välilläkin. Onko kenelläkään vinkata työpaikkoja? Koulutukseni on geneerinen FM ja työkokemus hajanaista.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai McDonalds, kuinka paljon suunnilleen tuosta työstä saa palkkaa kuussa? Hitto kun näitä tietoja ei löydy, tai en onnistu löytämään.

Vierailija
2/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut että ainakin lähtöpalkka olisi tyyliin 7-8€/t. Itse en tuolla rahalla töihin lähtisi, en usko että työttömänä ollessa paljon vähempää saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9,70€/h + llisät

Vierailija
4/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko et osaa googlettaa ravintola-ala + tes?

Vierailija
5/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:37"]

9,70€/h + llisät

[/quote]

Paitsi ensimmäiseltä puolelta vuodelta harjottelujakson palkka (jos ei ole ennen ollut ravintola-alalla), joka on muistaakseni 7,90e. Useimmiten työtunteja ei myöskään tule täysiä. Työajat riippuu paikasta, jotkut heset on 24h, sitten on näitä jotka menee 22-23 maissa kiinni. Vuorohoitoon lapsi kuitenkin joutuu.

Vierailija
6/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli 1350e/kk. Ei alan koulutusta eikä työkokemusta. Varoitan , että on rankkaa työtä. Vuoden jaksoin osa-aikaisena, mutta onhan sitä henkensä pitimiksi työtä tehtävä.

Tsemppiä sinulle, toivottavasti saat töitä, jos ei Heseltä niin jostain muualta.

Vierailija
7/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviitko kokopäivätyötä? Saattaa olla, että Heseltäkin sitä voi saada, mutta käsitykseni mukaan noissa paikoissa joutuu aika kauan olemaan ensin 20h/vk -sopimuksella, ehkä aina. Totta kai töitä voi olla se 40h/vk, mutta voi myös olla että on vain 15h.

Minkälaista työkokemusta sulla on? Sinuna panostaisin siihen alaan, jossa olet ollutkin ja hakisin sellaisia työpaikkoja, jos mahdollista, niin päivittäisin kokemusta ja taitoja sillä alalla. Toimistotyöpaikat on kiven takana ja hakijoita on paljon, mutta jos olisit tehnyt jotain sellaista, se olisi mun mielestä hyvä vaihtoehto. Työajat on hyvin kohtuulliset 8-16 useimmiten ja palkka työpaikasta ja paikkakunnasta riippuen pari tonnia varmaankin.

Vierailija
8/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja 7 jatkaa, että palkka oli tuon 1350 alusta asti. Työajat riippuu ravintolasta, onko yöllä auki jne.

Vierailija
9/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin mieluummin vaikka laitoshuoltajaksi kuin Heselle tai Mäkkärille.

Vierailija
10/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fm:nä olet varmaan kielitaitoinen? Kirjoitustaitokin lienee hallussa. Sihteerihommat voisi olla aika hyviä, vaikka niitä  on kyllä todella vaikea saada. Olisiko sun mahdollista työllistyä työkkärin tuella johonkin sellaiseen tehtävään ja sitten kun olet saanut muutaman kuukaudenkin kokemusta, olisit jo paljon paremmassa asemassa hakemaan johonkin oikeaan paikkaan.

Vierailija
11/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 8 euroa eka puol vuotta (mul nousi 4kk jälkeen mäkissä 9,7 e koska tein niin paljon tunteja). Plus lisät, 1 e 18-00 ja 2 e 00-06. Sunnuntaina ja pyhäpäivinä tupla. Eniten tienaa rahaa la-su yövuoroista.
Mene mieluummin mäkkäriin kuin heseen.

Vierailija
12/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:41"]

Itsellä oli 1350e/kk. Ei alan koulutusta eikä työkokemusta. Varoitan , että on rankkaa työtä. Vuoden jaksoin osa-aikaisena, mutta onhan sitä henkensä pitimiksi työtä tehtävä.

Tsemppiä sinulle, toivottavasti saat töitä, jos ei Heseltä niin jostain muualta.

[/quote] Huoh, juu, tuota vähän pelkäsinkin. Eli että on kyllä niin sanotusti töissä, mutta rahantulossa se tuntuu plus miinus nolla. Ja niin tyhmää kuin se onkin, niin se työ olisi sitten pois siitä ajasta, jolla yritän ansaita edes vähän parempituloista paikkaa. Olen kyllä hakenut "kunnon" paikkojakin, mutta niihin on kaikkiin vähintään sata hakijaa. Mitä hemmettiä tässä pitäisi tehdä. Uraakin pitäisi tehdä, mutta ei löydy edes sitä ekaa työpaikkaa.

Vierailija
13/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on justiinsa noussut hiukan, 8e harjoittelija, 10e vakkari työntekijä ilman vuosilisiä

Vierailija
14/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:46"]

Fm:nä olet varmaan kielitaitoinen? Kirjoitustaitokin lienee hallussa. Sihteerihommat voisi olla aika hyviä, vaikka niitä  on kyllä todella vaikea saada. Olisiko sun mahdollista työllistyä työkkärin tuella johonkin sellaiseen tehtävään ja sitten kun olet saanut muutaman kuukaudenkin kokemusta, olisit jo paljon paremmassa asemassa hakemaan johonkin oikeaan paikkaan.

[/quote] On kyllä kielitaitoa ja kielen ja viestinnän sun muun ammattilainen oikeastaan olenkin, ja olen hyvä tutkimuksessa. Olen jostain syystä ollut luulossa, että sihteerin töitä varten pitää olla sihteerin tutkinto? Olen kyllä niin pihalla nähtävästi näistä kaikista...

Vierailija
15/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sihteeri on huono sana, en tarkoittanut johdon sihteeriä, vaan toimistosihteeriä tms. jonka toimenkuvaan kuuluisi yleiset toimistotyöt, vaikka nettisivujen päivittäminen, kokouksien tai muiden tapahtumien järjestäminen jne. Mutta joku viestintä-assistentti tai vastaava voisi olla sulle sopiva? 

Yksityisellä ja kaupallisella puolella sihteerit on ehkä nimenomaan sihteerin tutkinnon tehneitä, mutta kyllä julkisella puolella on aika paljon sihteeri- ja assistenttitehtävissä nimenomaan maistereita. 

Kannattaisiko sun muuten hakea yliopistolle tutkimusassistentiksi? Tai johonkin vastaavaan tehtävään? Tutkimushaastattelijoita haetaan mun mielestä aika usein myös, en sitten tiedä onko heidän palkkansa kummoinen.

Vierailija
16/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:56"]

Ehkä sihteeri on huono sana, en tarkoittanut johdon sihteeriä, vaan toimistosihteeriä tms. jonka toimenkuvaan kuuluisi yleiset toimistotyöt, vaikka nettisivujen päivittäminen, kokouksien tai muiden tapahtumien järjestäminen jne. Mutta joku viestintä-assistentti tai vastaava voisi olla sulle sopiva? 

Yksityisellä ja kaupallisella puolella sihteerit on ehkä nimenomaan sihteerin tutkinnon tehneitä, mutta kyllä julkisella puolella on aika paljon sihteeri- ja assistenttitehtävissä nimenomaan maistereita. 

Kannattaisiko sun muuten hakea yliopistolle tutkimusassistentiksi? Tai johonkin vastaavaan tehtävään? Tutkimushaastattelijoita haetaan mun mielestä aika usein myös, en sitten tiedä onko heidän palkkansa kummoinen.

[/quote] Joo, noita tutkimushaastattelijan paikkoja näyttää olevan koko ajan auki, mutta näyttävät tosi hämäriltä hommilta? Ja yritän itse asiassa koko ajan työllistyä yliopistolle, mutta kilpailu sinnekin on ihan älytöntä :P 

Täytyy katsoa noita sihteeri- ja assistenttitehtäviä mollista ja kaupungin avoimista työpaikoista. Kiitos vinkittä.

Vierailija
17/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteerin töitä on monenlaisia, joihinkin tuo akateeminen tutkinto ja toimistotyökokemuskin ovat ihan pätevä. Kannattaa ainakin selata niitä ilmoituksia ja lukea, että mitä taitoja odotetaan. Hakijamäärät eivät tosin ole yhtään pienempiä kuin noihin akateemista koulutusta vaativiin paikkoihin, mutta ainakin saat lisää haettavaa ja sitä kautta saattaisi tuuri käydäkin.

Nimimerkillä samassa veneessä. Kamala tunne että jos lama ei tästä lopu, niin sitten vihdoin kun talous lähtee nousuun, on itse ollut liian pitkään työtön työllistyäkseen.

Vierailija
18/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:37"]9,70€/h + llisät
[/quote]
Eipä ollu ainakaan mulla,kävin työhaastattelussa ja kyselin palkkaa ;alle 8€/h ja iltalisä tais olla jotain 2€ luokkaa..onneks en mennyt ja pääsin ruokakauppaan jossa palkka huomattavasti parempi

Vierailija
20/36 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa noista tutkimushaastattelijoiden tehtävistä on suunniteltu opiskelijoiden osa-aikatyöksi, niistä ei hirveästi palkkaa kerry. Ja lisäksi osa ilmoituksista on vieläpä sellaisia, että oikeasti työ on puhelinmyyntiä, mutta tutkimushaastattelija-tittelillä saadaan enemmän hakijoita. Mutta eihän se haittaa jos soittaa ja kysyy juuri sen tietyn paikan kohdalla, että miten on.