Puolustusvoimien gender-yhteyshenkilö huoritteli naisia ja nimitteli tyhmiksi ämmiksi
Kommentit (62)
Miten naiset ei vieläkään tajua, että naiset on ihan aidosti 2. luokan kansalaisia jopa Suomessa. Passiiviset lampaat. Olen nainen myös itse, mutta sentään tiedän miten maailma toimii.
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset ei vieläkään tajua, että naiset on ihan aidosti 2. luokan kansalaisia jopa Suomessa. Passiiviset lampaat. Olen nainen myös itse, mutta sentään tiedän miten maailma toimii.
Tämä. Räikeimpänä esimerkkinä miten naisia estetään pääsemästä korkeimpiin poliittisiin tehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on käynyt armeijan, tämä tieto ei ole yllätys.
On se niille mammoille, jotka ovat uskoneet puolustusvoimien propagandaa ja joille pojat eivät ole kertoneet totuutta mitä siellä armeijassa puhutaan. Don´t tell mama.
Millään työpaikalla ei saa nimitellä ketään. Onko tällainen ihan pesruskäyttäytymiseen liittyvä sääntö jäänyt oppimatta?
naiset ei kuulu armeijaan. tässä taas todiste siitä.
pakollinen martta/lotta-kurssi kaikille naisille.
Kertokaa jotain uutta! Vaikkapa siitä mihin toimiin ja tekoihin on ryhdytty? Miten kiusaajia on rngaistu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Räikeimpänä esimerkkinä miten naisia estetään pääsemästä korkeimpiin poliittisiin tehtäviin.
Huutista. Mites se Halosen lehmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt katsoo hallitustakin niin oletan sarkasmiksi.
Naiset ei oikeasti oikein tiedä mitään sen huonomman yleistietonsakin kanssa. Ihan ilmastoasioissa ero. Siksikään ei voi odottaa ihan samaa lopputulosta.
Tutkimuksen mukaan miehillä on naisia parempi tietämys ilmastoasioista. Kyselyssä miehistä 57 prosentilla ja naisista 42 prosentilla oli hyvät tai kiitettävät tiedot ilmastoon liittyvistä asioista. Vastaava ero naisten ja miesten välillä on tutkimuksen mukaan havaittavissa myös politiikkaa ja tiedettä koskevissa tiedoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa jotain uutta! Vaikkapa siitä mihin toimiin ja tekoihin on ryhdytty? Miten kiusaajia on rngaistu?
ja sinä et ole inttiä koskaan käynytkään.
huudatko samaa työpaikkakiusaamisen kohdalla, jossa naiset on kaikkein ansioituneimpia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Eihän eduskunnan 8 puolueesta ole kuin 7 naisten johdettavana, eikä tärkeimmistä ministerisalkuista muut kuin Haaviston salkku.
Mutta koska poliittinen johto ei ole vielä täysin sataprosenttisesti naisten hallussa, on se kiistaton merkki syrjinnästä.
Ymmärrättekö, että todennäköisesti tuosta gender-vastaavasta tuli sellainen kuin tuli siksi, että joutui riittävän pitkään kuuntelemaan tuollaista aikuisten vauvojen naurettavaa, lapsellista kitinää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista. Mites se Halosen lehmä?
Armeijan kantahenkilökuntaan kuuluva ilmestyi ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Eihän eduskunnan 8 puolueesta ole kuin 7 naisten johdettavana, eikä tärkeimmistä ministerisalkuista muut kuin Haaviston salkku.
Mutta koska poliittinen johto ei ole vielä täysin sataprosenttisesti naisten hallussa, on se kiistaton merkki syrjinnästä.
Ymmärrättekö, että todennäköisesti tuosta gender-vastaavasta tuli sellainen kuin tuli siksi, että joutui riittävän pitkään kuuntelemaan tuollaista aikuisten vauvojen naurettavaa, lapsellista kitinää?
Sitä kitinäähän armeija edustaa Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
naiset ei kuulu armeijaan. tässä taas todiste siitä.
pakollinen martta/lotta-kurssi kaikille naisille.
En ymmärrä miten tämä todistaa sen, että naiset eivät kuulu armeijaan. Mielestäni tämä todistaa vain sen, että siinä puljussa eivät miehet vielä ole tottuneet siihen, että ihmisistä, joiden kanssa tehdään töitä, ei käytetä sanoja äm*ä tai huo*a.
Armeijan kantahenkilökunnassa on edelleen joitain tosi sovinistisikoja. Esimerkiksi naiskadetteja lopettaa uran juuri näitten muutamien kusipäiden takia. Naisia pidetään mieskadettien joukossa pahempina kilpailijoina uralla kuin toisia miehiä. Muutamia vanhempia kapiaisia taas v*Ttaa kaikki. Huom. tämä ei koske kaikkia skappareita, 90 % pystyy olemaan ihmisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt katsoo hallitustakin niin oletan sarkasmiksi.
Naiset ei oikeasti oikein tiedä mitään sen huonomman yleistietonsakin kanssa. Ihan ilmastoasioissa ero. Siksikään ei voi odottaa ihan samaa lopputulosta.
Tutkimuksen mukaan miehillä on naisia parempi tietämys ilmastoasioista. Kyselyssä miehistä 57 prosentilla ja naisista 42 prosentilla oli hyvät tai kiitettävät tiedot ilmastoon liittyvistä asioista. Vastaava ero naisten ja miesten välillä on tutkimuksen mukaan havaittavissa myös politiikkaa ja tiedettä koskevissa tiedoissa.
Päättäviin elimiin valitaan yksilöitä, ei keskiarvoja ja tilastollisia jakaumia.
Selvästikin "gender-yhteyshenkilö" oli väärä tehtävä tälle kapteenille. Eiköhän polkupyörämekaanikon komennus sujuisi ilman sekoiluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kyseinen vastaava joutuisi kuuntelemaan minkälaista kitinää, ketään ei nimitellä työpaikoilla. Ihan peruskauraa. Onko miehiltä liikaa vaadittu tajuta näin yksinkertainen asia?
Siis naisille pitää antaa omat tilat eihän nainen mieheksi muutu armeijassa eikä mies ymmärrä mitään naisesta. Naisille koon mukaiset reput eikä yhtä isoja kuin miehillä . Naiset on edelleen naisia miehet miehiä . Omat kuntosalit naisille erilaiset välineet siihen . Naisilla ei nyt vieläkään ole kiveksiä eikä miehillä kuukautisia .
Jos on käynyt armeijan, tämä tieto ei ole yllätys.