Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hautajaiset ja SOME

Vierailija
28.11.2014 |

Onko ihan normaalia ladata isoisän hautajaisista otettu kuva ensin instagramiin ja jakaa se sitten facebookissa? Veljen tyttäreni (20v) teki näin ja ihmettelen, onko toi nyt ihan korrektia? Kuvassa kukkalaitteet on juuri aseteltu hautakummun päälle ja hautajaisseurue seisoo sen ympärillä (eli sentään ei ole mikään selfie! Onneksi!) 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi huippukiva: duckface selfie, jossa taustalla arkku ja omaiset.

Vierailija
2/6 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei kuulosta epäkorrektilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Otan osaa.

Vierailija
4/6 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin normaalia. Olen 55-vuotias ja tein samoin.

Mikä siinä olisi epäkorrektia tai epänormaalia?

Kun olin 3-vuotias, isoäitini saattoväestä otettiin yhteiskuva avonaisen haudan äärellä ja sitä kuvaa monistettiin ja jaettiin ympäriinsä. Tämä tapahtui 1960-luvun alussa. En näe mitään olennaista eroa Instagram-kuvaan.

Vierailija
5/6 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän millainen some-persoona tytöllä on: Jos on semmoinen "Tykätkää nyt kaikki tästä, yhyy oon ruma, kehukaa mua" huomiohuora niin silloin voisi vähän miettiä motiivia, mutta jos on rauhallisempi (eli ei minäminäminä asennetta) niin menee minusta samaan kastiin kuin vaikka asiallinen facebook päivitys aiheesta.

Vierailija
6/6 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kasvot eivät ole tunnistettavissa, niin miksei. Itse en haluaisi tulla julkaistuksi jonkun teinin instassa ja liekä laillistakaan, jollei kuvattavilta ole kysytty lupaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme