Miksi naiset ei osaa täyttää astiakaappia?
Miksi tuokin avaus piti poistaa?
Olen tätä pitkään ihmetellyt että mikä siinä voi olla, kaikki astiat kaapissa aina täysin sikin sokin.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
No minähän neuvoin jo kysymään niiltä naisilta, jotka kaappisi täyttävät. Mikä vielä on epäselvää?
Ei koske vain minun kaappeja vaan kaikkia.
Sitä paitsi en ehtinyt edes nähdä mitään vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minähän neuvoin jo kysymään niiltä naisilta, jotka kaappisi täyttävät. Mikä vielä on epäselvää?
No ethän sinä ole millään voinut nähdä kaikkien naisten kaappeja. Et varmasti ole nähnyt minunkaan kaappejani. Että kyllä tämä nyt taitaa koskea vain omia kaappejasi.
Kyllä se mulla jonkinmoisessa järjestyksessä on, koska häirittee jos se on sekaisin 🤠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinkas sä meillä olet ollut kaappeja ratsaamassa? Et kyllä kutsuttuna vieraana ainakaan. Kannattaa tosiaan avata tämä keskustelu niiden henkilöiden kanssa joiden kaappeja sä koluat.
Miksei miehet osaa täyttää astiakaappeja???
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehet osaa täyttää astiakaappeja???
Tai tyhjentää astianpesukonetta?
Ihan huuhaata koko aloitus! Pääasia että joku halusi naisia haukkua!
AP, kun pesee astiat tiskikoneella, niin 98% tiskeistä ei tarvitse astioiden kuivauskaappia. Tietäisit tämän, jos tekisit noita kotitöitä.
Miksi miehet ei osaa
- juoda mehua lasista, vaan purkin suusta
- käyttää pussilakanaa
- laskea WC- istuinta
- pestä pyykkiä ja käyttää pyykkikonetta