Huolissaan ihmisten terveydestä. Tiedän ettei se ole minun asiani.
Itse olen empaattinen ja hyväksyn kaikki ihmiset. Kuitenkin en voi asialle mitään että ylipaino on lisääntynyt aivan valtavasti.
Tunnen todella hyviä tyyppejä jolle kilojen kerryttämiselle ei näy loppua. Samoin työpaikoilla.
Mikä ihmeen lihavuusepidemia on nyt koronan aikana tullut?
Nämä lihavat tutut taistelevat sairauksia vastaan. Molemmilla puhjennut diabetesta, polvet sököinä, näköongelmia ja kaikkea muuta.
Kamalaa katsoa vierestä :,(
joo en oo itse mikään supermalli! Mä tiedän vaa sen että jos haluu elää laadukasta elämää niin silloin syödään hyvin! Siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Kommentit (7)
Kukaan ei pidä sinusta joten ihan sama jos jäät kotiin etkä tiiraile ketään. Voivat kaikki paljon paremmin sekä sinä että kanssaihmiset.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Samaa olen miettinyt minäkin. Ihmiset käyttävät toistensa maskeja ja maskittomuutta paheksuen, vaikka korona on pientä verrattuna lihavuusepidemian ongelmiin. Kukaan ei kyttää ja näkyvästi paheksu toisten ostoskoreja. Hoikat alamme olla vähemmistö ja lihavuus uusi normaali.
Joo en käsitä tätä miksi on muodissa lihoa tynnyriksi. Paljonko pitää oikein syödä?
Olet siis huolestunut kahden hengen epidemiasta?
No jos haluat lohdutusta niin mene youtubeen katsomaan jotain fat acceptance/positivity jne videoita. Siellä ne superläskit naiset kilistelee shampanjalla ja julistaa miten ovat upeita jumalattaria joiden ei tarvitse laihtua grammaakaan.
Tää lihavuusepidemia on tosiaan aika huolestuttavaa :( työkaveri ei enää suoriudu työstä lihomisen takia. Nauru on tästä kaukana.
PIDÄ huoli OMISTA asioista ja jätä muut rauhaan.