Äääh, nukuin myöhään ja menetin hotelliaamiaisen!! Voinko saada hintahyvitystä?
Kommentit (13)
Kysy sieltä hotellista. Vai oletko niin vässykkä ettet saa suutasi auki?
uskomaton järjenjuoksu, voinko saada hyvitystä, kysy lähikaupasta saatka aamulla ilmaiset kaljat kun et illalla ehtinyt kauppaan ennen kuin menivät kiinni
Vierailija kirjoitti:
Kysy sieltä hotellista. Vai oletko niin vässykkä ettet saa suutasi auki?
No ei kannata nolata itseään kysymällä noin typeriä. Jos ostat kaupasta jogurtin etkä syö sitä ennen viimeistä käyttöpäivää niin ei siitäkään saa rahoja takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyydestä tulee lisämaksu.
Joku tällainen tarvittaisiin oikeasti ettei joka asiasta tehtäisi aina jotain drama queen showta ja pitäisi oikeasti miettiä mitä puhuu/huutaa/tekee/sekoilee.
Sulla on varmasti ollut tiedossa, mihin aikaan aamiaista on tarjolla. Ei siis ole hotellin moka, hotellin ei tarvitse hyvittää.
Sen sijaan joskus olen saanut aamiaisen ennen virallista aamiaisaikaa, kun olen kertonut respassa, että lentoni lähtee niin aikaisin, että minun pitää lähteä hotellilta ennen aamiaista. Ei mitään täyttä kattausta ole silloin ollut, mutta kahvi, tuoremehu ja sämpylä tai vastaava kuitenkin.
Pitäis jäädä kotiin eikä mennä hotelliin jos on noin tyhmä!!
Hotellien aamiaiset on niin sairaan aikaisin ettei normaali ihminen ehdi herätä niihin. Kannattaa tilata huoneeseen niin voi syödä sitten kun jaksaa herätä. Se on tää aamuvirkkujen sairas mailma kun sanelee näitä typeriä käytäntöjä.
Eivätkö ne aamiaiset ole auki jonnekin puoli yhteentoista? Miten pitkään ap oikein nukkuu?
Päättymisaika vaihtelee. Yleensä siinä 10.00 tai 10.30 asti. Ihan tarpeeksi myöhään.
Jaa että omasta mokasta pitäisi saada hyvitystä? Okei.
Oma vika villisika. Olisit herännyt ajoissa.