Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kuumetta ja kipeää oloa pelkäävät eivät halua ottaa influenssarokotusta? Tiedättekö miten jumalattoman sairaaksi influenssasta voi tulla, jos ei ole rokotusta?

Vierailija
05.10.2021 |

Mulla mitattiin sairaalassa 40,8 astetta, vaikka olin kotona saanut ison annoksen särkylääkkeitä. A-influenssatesti oli ollut positiivinen ja tajuttomana olin. Hapetus lähellä tehohoitorajaa ja keuhkokuume päällä. Uskotteko että sieltä oli pitkä matka suurin piirtein terveiden kirjoihin. Kokemus oli erittäin epämukava ja traumaattinen. Nuoren perusterveen naisen kuolemattomuus sai pahan iskun noiden sairaalaviikkojen aikana.

Ihmettelen että moni ei ota influenssarokotusta vain sen takia, että siitä voi nousta lämpöä pariksi päiväksi. Ettekö tosiaan ymmärrä mitä varsinaisessa influenssassa voi joutua kokemaan? Kummasti moni influenssan sairastanut ottaa sen jälkeen influenssarokotteen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, mutta eihän niitä kaikille riittäisi kuitenkaan. Itse otan rokotuksen, jos sen onnistun saamaan, olen pari ihan järkyttävää influenssaa sairastanut (toinen niistä sika) ja se kyllä riittäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla