Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi tiputti eilen lattialle ison hajuvesipullon

Vierailija
05.10.2021 |

Sirpaleita piti siivota joka paikasta ja edelleenkin koko kämpässä leijailee vahva hajuveden tuoksu lattian pesusta huolimatta. Olin saanut sen pullon exältä ja en ikinä tykännyt tuoksusta. Miksi se haisee edelleen ja onko muuta tehtävissä kuin tuulettaminen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliä oliko pullo iso tai pieni. Hajuvesi on hajuvesi, tippui sitä kuinka vähän tai paljon, se haisee silti.

Vierailija
2/9 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä väliä oliko pullo iso tai pieni. Hajuvesi on hajuvesi, tippui sitä kuinka vähän tai paljon, se haisee silti.

Kunhan maintsin että oli iso pullo. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys miksi säilytit exältä saamaa kamalan hajuista hajuvettä?

Vierailija
4/9 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kestää, minulla räsähti kerran piparminttupullo rikki suihkun lattialle, kyllä siinä hajun häviämisessä useampi päivä meni vaikka kuinka suihkutteli ja koitti saippualla pestä.

Vierailija
5/9 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa heikko pullo. Yleensä hajuvesipullot on niin paksua lasia, että pomppii kuin pingispallot, jos lattialle tippuu. Olen niitä tiputtanut lukemattomat kerrat, jopa hotellin kivilattialle, eikä ole koskaan mennyt rikki.

Vierailija
6/9 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys miksi säilytit exältä saamaa kamalan hajuista hajuvettä?

Oli tarkoitus myydä tai antaa jollekin eteenpäin :) ap

Vierailija
7/9 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä kestää, minulla räsähti kerran piparminttupullo rikki suihkun lattialle, kyllä siinä hajun häviämisessä useampi päivä meni vaikka kuinka suihkutteli ja koitti saippualla pestä.

Mun tyttö saa helposti asioita rikki :D Onnistunut jo hajottamaan useamman juomalasin ja olkkarin lasisen kattolampun. Eihän noista suuttua voi, mutta välillä on kyllä liikaa vauhtia matkassa. Ap

Vierailija
8/9 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa heikko pullo. Yleensä hajuvesipullot on niin paksua lasia, että pomppii kuin pingispallot, jos lattialle tippuu. Olen niitä tiputtanut lukemattomat kerrat, jopa hotellin kivilattialle, eikä ole koskaan mennyt rikki.

Mä tiputin joskus hajuvesipullon vessan käsienpesualtaaseen. Pullo pysyi ehjänä, mutta altaaseen tuli halkeama. Prkele.

Vierailija
9/9 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saippua- ja vesupesulla ei lähde, niin koittaisin pyyhkiä öljyllä pahimmat haisupaikat. Jos hajuaine on rasvaliukoinen. Öljy lähtee lämpimällä Fairy-vedellä. Olettaen tietenkin, että paikat kestävät vesipesua.

Tai voisiko alkoholilla tai käsidesillä pyyhkiminen auttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme