Meillä riita päällä tasa-arvoisesta avioliitosta
Minä kannatan, mies ei. Nyt kun hyväksyttiin, niin mies aivan maansa myynyt, haastaa koko ajan riitaa. Väittää, että viiden vuoden päästä voi naida sian ja maailmassa on paljon parempia paikkoja kuin Suomi. Jos ei olisi lapsia, niin kuulemma muuttaisi täältä pois :D En kestä.
Kommentit (32)
Karu tulevaisuus; mies tuntee 5 vuoden päästä, että on aviossa joko lehmän tai lahnan kanssa ja sinä, että olet aviossa sian kanssa.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:59"]
Minä kannatan, mies ei. Nyt kun hyväksyttiin, niin mies aivan maansa myynyt, haastaa koko ajan riitaa. Väittää, että viiden vuoden päästä voi naida sian ja maailmassa on paljon parempia paikkoja kuin Suomi. Jos ei olisi lapsia, niin kuulemma muuttaisi täältä pois :D En kestä.
[/quote] No jaa, epäilemättä tulee sekin aika että voi naida sian tai minkä muun tahansa eläimen minkä haluaa jos maapallo vaan pystyssä pysyy. Miehesi on täysin oikeassa!
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:04"]
Mikä hitto siinä on, että ei mene perille ettei mitää lakia ole vielä hyväksytty!
[/quote]
Kyllä se koville tuntuu ottavan.
[/quote]
Siis mikä ja kenellä?! Jos minuun viittaat niin, et tiedä minusta yhtään mitään! Faktahan se on, että aisasta äänestää vielä kaksi kertaa ja tämä oli sellaista näennäisdemokratiaa, että kansalanen voisi mukaa vaikuttaa lainsäädötöön, ei sellaista riskiä tässä maassa uskaleta ottaa.
En vaan jaksa uskoa, että asia mene läpi tämän eduskunnanaikana vaan päätös siirtyy seuraavalle. Otetaan huomioon, että nyt ollaan eduskuntavaalien kynnyksellä ja tämä on ihan liian iso kysymys ja päätös.
Mutta mitä minä tälläistä teille puolustelen. Te ymmärätte sen verran mitä nenästä suuhun valuu.
[/quote]
Miksei muka menisi? Samoja kaiffareita siellä on ja suuriosa puoltaa.
[/quote]
Ei ole samoja! Uusi hallitus päättää laista!
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:05"]
Mikä hitto siinä on, että ei mene perille ettei mitää lakia ole vielä hyväksytty!
[/quote]
[/quote]
Siis mikä ja kenellä?! Jos minuun viittaat niin, et tiedä minusta yhtään mitään! Faktahan se on, että aisasta äänestää vielä kaksi kertaa ja tämä oli sellaista näennäisdemokratiaa, että kansalanen voisi mukaa vaikuttaa lainsäädötöön, ei sellaista riskiä tässä maassa uskaleta ottaa.
En vaan jaksa uskoa, että asia mene läpi tämän eduskunnanaikana vaan päätös siirtyy seuraavalle. Otetaan huomioon, että nyt ollaan eduskuntavaalien kynnyksellä ja tämä on ihan liian iso kysymys ja päätös.
Mutta mitä minä tälläistä teille puolustelen. Te ymmärätte sen verran mitä nenästä suuhun valuu.
[/quote]
Miksei muka menisi? Samoja kaiffareita siellä on ja suuriosa puoltaa.
[/quote]
Harvoin on eduskunta näin runsas lukuisena paikalla ja aina voi olla poissaolioita enemmän, kun sitä todellista vastuuta otetaan.
[/quote]
Mitäs nämä poissaOLIOT ovat?
Herttaista miten nää vastustajat yrittää pitää kiinni oljenkorsista :D
Kerro hänelle tietäväsi jo ainakin yhden sian naineen.
Meillä ON riita päällä
niin mies ON aivan KUIN maansa myynyt
sori pakko :)
Mää en pystyis olemaan ihmisen kanssa joka ois noin paljon eri mieltä mun kanssa. Miten toi ei ole aiemmin tullut ilmi?
[/quote]
Meillä ON riita päällä
niin mies ON aivan KUIN maansa myynyt
sori pakko :)
[/quote]
Se parhaiten nauraa, joka viimeiksi nauraa! :D
Mä ottaisin tuossa vaiheessa jo miehestä eron...
Ei jumalauta! Millaista ihan oikeasti on lasten elämä, kun kaikki aikuiset on jäänyt lapsen tasolle. Milloin tämä naurettava ja lapsellinen pelleily oikein loppuu?!
Puuda miehesi tanne. Venaja ei koskaan huvaksu homoliidoa. Huvalle toverille on aina tilaa.
Eikö miehesi ole ollut hereillä biologina tunnilla, jos ei erota ihmistä siasta? Toki sika on DNA:ltaan liki ihmistä, mutta silti!
Anna hyvä ihminen miehen pitää mielipiteensä. Hänellä on siihen oikeus. Vai aletaanko kivittämään niitä jotka on eri mieltä. Tuota lakialoitetta ei olisi pitänyt hyväksyä kun se vei näköjään sananvapauden mennessään.