Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun menemään naimisiin naisen kanssa!!!

Vierailija
28.11.2014 |

En ihan oikeasti kestä :'( Joudun eroamaan rakkaasta miehestäni ja alkaa lesboavioliittoon! Äääääääää

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:25"]

Sitten sitä täytyy seurustella miehen kanssa salaa ja tapailla Lintsin kallioilla ja levähdyspaikoilla...

[/quote]

Muistakaa sitten vaihdella usein noita salatapaamispaikkoja! Muuten sana alkaa kiertää, että tietyillä kallioilla jne. on heterojen senssipaikka. Sinne voi sitten poliisi tulla sakottamaan meitä, tai pahimmassa tapauksissa viedä vankilaankin! Saa nyt nähdä tuleeko heterous rikoslakiin ja/tai tautiluokitukseen - paljon toki riippuu näistä asioista.

Vierailija
2/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:39"]Tieto uusista puolisoista ja päivämäärä, mihin mennessä on naitava, tulee samassa kuoressa kuin ensi vuoden verokortti. Siihen voi kerran hakea lykkäystä, mutta veroprosentti nousee kyllä 10 pinnaa. Jos taas menee nopsemmin naimisiin uuden puolison kanssa, saa vähän alennusta veroon. Ero entisestä astuu voimaan jokatapauksessa 31.12.2014 keskiyöllä, kun vuosi vaihtuu. 
[/quote]Mä en kestä jos mä saan jonkun Irmelin. Tai Pirkon. Kun mulla on tää r-vika. Tähän asti on ollut niin helppo kutsua Pentti-kultaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:39"]Tieto uusista puolisoista ja päivämäärä, mihin mennessä on naitava, tulee samassa kuoressa kuin ensi vuoden verokortti. Siihen voi kerran hakea lykkäystä, mutta veroprosentti nousee kyllä 10 pinnaa. Jos taas menee nopsemmin naimisiin uuden puolison kanssa, saa vähän alennusta veroon. Ero entisestä astuu voimaan jokatapauksessa 31.12.2014 keskiyöllä, kun vuosi vaihtuu. 
[/quote]Mä en kestä jos mä saan jonkun Irmelin. Tai Pirkon. Kun mulla on tää r-vika. Tähän asti on ollut niin helppo kutsua Pentti-kultaa :(
[/quote]Vai tekiskö joku vaihtarit, jos niin käy?

Vierailija
4/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei milloin lapset haetaan homopareille adoptoitaviksi? Voisin laittaa ensi vuoden kalenteriin valmiiksi. On kyllä meidän ydinperheelle kova isku tämä homolaki, lapset pois ja puoliso vaihtoon :(

Vierailija
5/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta. Ajattele ap kuinka paljon helpompaasun elämä tulee olemaan vaimon kanssa. Se pyykkää ja siivoaa ja laittaa ruuat.Ja itse voit makolla sohvalla kaljatölkkikourassa ja mennö viikonloppuisin kaljalle poikien kanssa.

Vierailija
6/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi miehesi kanssa jotain yhteistä tosi perverssiä (kakkaleikit?), niin yhteiskunta ei huomaa teitä ja saatte jatkaa rakkausavioliittoanne. Tsemppiä!

Vierailija
7/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:12"]

Jos vaan nyt nopeasti sopis vaikka kaverin kanssa, että ottaa sen. Ja sitten mies ottais sen kaverin miehen. Ja sitten salaa oltaiskin kuitenkin sen oman alkuperäisen kullan kanssa?

[/quote]

Ei onnistu, tätä kuule valvotaan tarkasti ja rangaistukset tuollaisesta vilungista on ankarat. Muista myös että naapurit ihan varmasti käräyttää teidät. Jos ne joutuu elään homoliitossa niin luuletko että ne katsoo suopeasti tuota teidän vaihtosysteemiä?

[/quote]

:DDDD

Vierailija
8/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten mua huolestuttaa, että kuka saa meidän Pentin. Pitäis olla aikaa perehdyttää sitä uutta puolisoa Pentin hoito-ohjeisiin. En mä vaan voi antaa jotain paperiläpyskää kouraan, että lue siitä.

Vierailija
9/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 16:29"]

Sitten mua huolestuttaa, että kuka saa meidän Pentin. Pitäis olla aikaa perehdyttää sitä uutta puolisoa Pentin hoito-ohjeisiin. En mä vaan voi antaa jotain paperiläpyskää kouraan, että lue siitä.

[/quote]Niin se vaan on tehtävä, ei siinä voi jäädä entiseen roikkumaan, kyllä ihmiset pärjää ja sopeutuu, kun on pakko. Ja pian voikin huomata, että hei, tää olikin niin paljon parempi näin päin. Kohta ihmetellään, että miten sitä ennen pärjättiin!

Vierailija
11/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on teilläkin ongelmat! Sitten kun mä ja mun avovaimo mennään naimisiin niin meidän on PAKKO adoptoida teidän kersat!!! Kuka helvetti määrää tuollaista että lapset pitää avioliiton myötä RIISTÄÄ BIOLOGISILTA VANHEMMILTAAN? Meidän eduskunta näköjään! Sairasta.

Vierailija
12/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni on transvestiitti. Voimme hetken aikaa ehkä huijata lähipiiriä, että olemme lesbopari. Ehkä kerkeämme muuttamaan jonnekin ja saamme pitää lapset :/

Vierailija
13/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyydän jotain samankokoista kuin mä. Voidaan sit käyttää toistemme vaatteita!

Vierailija
14/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 16:29"]

[/quote]Niin se vaan on tehtävä, ei siinä voi jäädä entiseen roikkumaan, kyllä ihmiset pärjää ja sopeutuu, kun on pakko. Ja pian voikin huomata, että hei, tää olikin niin paljon parempi näin päin. Kohta ihmetellään, että miten sitä ennen pärjättiin!
[/quote]Oot varmaan oikeessa. Kerran se vaan kirpasee. Tarkemmin kun ajattelee, niin on toi pena aika helkkarin ärsyttäväkin. Eikä vaihda kalsareita kun kerran kuussa. Eli tässähän taidetaan vaan voittaa.

Vierailija
15/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan vaatia valtiolta korvauksia, että on ollut suhteessa miehen kanssa, ja tehnyt lapsiakin? Jotain vahingonkorvausta tai haittakorvausta? Minun mielestä me kaikki naiset nyt voitais tehdä sellainen yhteisökanne, vai miksi sitä nyt sanotaankaan.

Vaadittaisiin vahingonkorvausta, ihan näin mammaporukalla!!!! 

(oikeasti olen niin mahottoman onnellinen tästä äänestystuloksesta!)

Vierailija
16/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten saat jatkaa elämääsi rakkaan miehesi kanssa juuri niinkuin ennenkin :)

Vierailija
17/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on onneksi siirtymäaikaa pari vuotta.

Vierailija
18/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö se nyt tosiaan menee? Ja jos en suostu avioliittoon naisen kanssa niin ainakin lapseni annetaan homo- tai lesboparille?

Vierailija
19/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:17"]

Näinkö se nyt tosiaan menee? Ja jos en suostu avioliittoon naisen kanssa niin ainakin lapseni annetaan homo- tai lesboparille?

[/quote]Näin se nyt vaan on, ei voi enää mitään.

Vierailija
20/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kamalaa. Olen ollut jo 14v naimisissa naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi