Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me tahdomme 105-92

Vierailija
28.11.2014 |

Näin se meni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JESSS!!!!

Vierailija
2/10 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, tarkoittaako tämä nyt sitä että voidaan keskustella jostain muustakin kuin homoista. Vai vieläkö meinaatte spämmätä tämänkin foorumin täyteen juttua homoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ :D

ketkä äänestivät vastaan? :;D

Vierailija
4/10 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se silti tarkoita adoptio oikeutta? 

Vierailija
5/10 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ilonaihe tässä on se, että oma kansanedustaja äänesti vastaan. Hän saa ääneni myös seuraavissa vaaleissa.

Vierailija
6/10 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnutkaan, kuinka tärkeä asia tämä minulle oli, ennen kuin äänestyksen päätyttyä onnenkyyneleet alkoivat tulvia silmistä.
Ja ihan kaikin puolin konservatiiviset arvot omaava heteroäiti täällä helpotuksesta nyyhkii :)

Vierailija
7/10 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikan ammattilainen Soini on kyllä vetässy Jytkynsä hyvin pöntöstä alas.

Eduskunta joka muodostu jytkyn jälkeen on sysänny rahaa ympäri eurooppaa, ottaa lisää pakolaisia, nyt homoille avioliitto..

Noh onneksi en äänestänyt persuja, voisi vähän harmittaa kun ei saanut äänelleen vastinetta.

Vierailija
8/10 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh vedän pilottitakin niskaan ja meen hakkaamaan jonkun, tulee parempi olo. Illalla harrastan seksiä vaimoni kanssa ja mietin Timo Soinia.

Vierailija
9/10 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perse. Olen pettynyt :(

Vierailija
10/10 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:31"]Hyvä, tarkoittaako tämä nyt sitä että voidaan keskustella jostain muustakin kuin homoista. Vai vieläkö meinaatte spämmätä tämänkin foorumin täyteen juttua homoista.
[/quote]

Lopeta nyt itse tämän viestin spämmääminen joka ketjuun joka aihetta käsittelee! Älä avaa näitä ketjuja jos hermoja rassaa lukea aiheesta!