**Tähän pinoon törkeimmät pikkujoulumokailut!
kertokaas mitä kaikkea on tullut törttöiltyä? Itsellä ei onneksi pahoja (- eikä miehelläkään ainakaan sellaisia mistä olis jäänyt kiinni). Tuttavapiirissä tiedän 2 tapausta että parisuhde on päättynyt jommankumman pikkujoulujen jälkeen.
Ja yhden tiedän joka jätti työpaikkansa pikkujoulumokailun takia. En tiedä tosin saiko kenkää vai eikö vaan kehdannut enää jatkaa töissä
Kommentit (4)
Puhelin tippu vessanpönttöön ja pomo kertoi luulevansa, että käytän huumeita. Eipä mitään pahempia.
Joskus nuorena miehenä firman pikkujouluristeilyllä yritin vongata pillua vanhalta muumio sihteeriltä.
Se morkkiksen määrä oli jotain helvetillistä kun seuraavana maanantaina koko firma hymyili minulle normaalia enemmän
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 10:59"]
Joskus nuorena miehenä firman pikkujouluristeilyllä yritin vongata pillua vanhalta muumio sihteeriltä. Se morkkiksen määrä oli jotain helvetillistä kun seuraavana maanantaina koko firma hymyili minulle normaalia enemmän
[/quote]
XD
Oi kauheeta kun ihmiset menee ihan tööt, en itse varmaan uskalla juoda mitään jos joskus työpaikan pikkujouluihin olen menossa.
eikö kukaan...?