Onko parisuhteen etsiminen rumana ja epäseksikkäänä helpompaa?
Voisi olla aina varma, että jos ja kun joku mies kiinnostuisi niin se olisi innoissaan sisimmästä ja naisesta itsessään eikä etsi pelkkää seksiä :-D
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 10:36"]
Miehet ei kiinnostu mistään sisimmästä. Pelkästään tisseistä, perseestä ja nätistä naamasta.
[/quote]
Ei siltä kyllä vaikuta jos katsoo joitain pariskuntia.
No kokeile nettideittailua ilman kuvaa.
Ei koska ruma nainen joutuu tyytymään rumiin miehiin/ niihin friikkeihin jotka ei kelpaa kauniille naisille. Kokemusta on niin kauniina ja rumana olosta ja kyllä tää kauniina olo vie voiton. Kauniit saavat ne parhaat päältä.
Ihmiset on vaan helvetin pinnallisia, se on valitettava tosiasia.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 10:51"]
Ei koska ruma nainen joutuu tyytymään rumiin miehiin/ niihin friikkeihin jotka ei kelpaa kauniille naisille. Kokemusta on niin kauniina ja rumana olosta ja kyllä tää kauniina olo vie voiton. Kauniit saavat ne parhaat päältä.
Ihmiset on vaan helvetin pinnallisia, se on valitettava tosiasia.
[/quote]
Toki kauniina onkin parhainta.
Tavisnainenhan on juuri se, joka joutuu miettimään mistä mies on kiinnostunut vai onko edes.
Kyllä minusta on. Olen itse sellainen rumahko tavis, ja minulla oli nuorena hyvin kaunis ystävä. Eipä kateeksi käynyt ne miehet jotka häntä vonkasivat. Sellaisia pinnallisen, kusipäisen oloisia alfauroita pääosin. Aina tuli sitten suhteissaan petetyksi ja loukatuksi, kun se miesmateriaali mistä valita oli mitä oli. Minuun päin sellaiset miehet ei katsoneetkaan, vaan minua lähestyi sellaiset tavalliset, kiltit ja hiljaiset miehet. Tuosta ryhmästä tuntui löytyvän paljon paremmin vakiparisuhteeseen sopivia miehiä kuin kauniin ihailijoista.
kyllähän av:lla pitäis olla monia omia kokemuksia tästä aiheesta hei.
Eli mitä pahaa jos olen kiinnostunut kropastasi ja haluan seksiä kanssasi? Voit sitten yllättää positiivisesti luonteellasi.
Tosi kaunis nainen voi olla statussymboli. Tavisnaista ei tavoitella statutssymbolina, vaan omana itsenään.
Jollakin tavalla ulkoisesti viehättävän naisen pitää kyllä olla, että mies kiinnostuu tosissaan.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:21"]
Eli mitä pahaa jos olen kiinnostunut kropastasi ja haluan seksiä kanssasi? Voit sitten yllättää positiivisesti luonteellasi.
[/quote]
Koska osa miehistä teeskentelee kiinnostusta jotta saa seksiä (koska sitä muuten ei saisi naiselta). Ihan peruskauraa.
No jos on tarppeeksi ruma ja ei-seksikäs, 99,99% mieheistä ei ole millään tasolla kiinnostunut, ellei sitten paneta niin että mikä tahansa kelpaa. Itse aloitin seurustelemaan ensimmäisen kerran kun olin lähemmäs 30 vuotias.. Miltä tuntuisi olla nainen, jota KUKAAN mies ei halua, ja tämä kokemus itsestä naisena jatkuisi vuodesta toiseen. Kun teini-iän poikaystäväkaupuu ja rakkauden kaipuu jatkuu ja jatkuu, eikä koskaan saa kokea olevansa kiinnostava, viehättävä, haluttava? kaikki treffikumppanit eivät kiinnostu, saat urpoimmalta osaksei töykeitä kommenteja ulkonäöstäsi, jolle et voi mitään (nenä, silmät, kasvojen piirteet, vartalon mittasuhteet jne) Kyllä se syö itsetuntoa, kun vuosia tuntee olevansa ruma, ei haluttava, epäkiinnostava. Sillä tosiasia on se, että miehen mielestä kaunis nainen on myös automaattisesti kiinnostava, kukaan ei ole kiinnostunut tarpeeksi rumasta naisesta.
Että mielummin ottaisin kauniin naisen osan ylitarjonnasta, kuin ruman, jolla ei ole edes mahdollisuutta valita, mistään.
Asioissa on puolensa. Kauneus on pintaa ja katoavaista, luonne taas voi jopa kehittyä iän myötä. Moni kaunis nainen on jossain vaiheessa katunut miesvalintaansa kun on uskonut mediaharhaan hyvästä miehestä, joka on rikas, komea ja sosiaalinen. Usein nämä kauniit naiset valitsevat miehensä yhtä pinnallisin perustein kuin miehetkin. Eroja tulee useammin pintapareille, rumat harvoin eroaa.
Miehet ei kiinnostu mistään sisimmästä. Pelkästään tisseistä, perseestä ja nätistä naamasta.