Kehtaisinko lähteä yksin leffateatteriin katsomaan uuden Bond-leffan? :(
🥺 Olen vieläpä nainen. Entä jos joku tunnistaa minut ja katsoo että tuo on yksin täällä... Olen nimittäin asiakaspalvelutyössä joten asiakkaita saattaa olla leffassa samaan aikaan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kannattaa. Saat rauhassa katsoa Daniel Craigia ilman, että mies loukkaantuu 😉. Itse kävin eilen kaverin kanssa.
Mitä ihmeen katsomista on Craigissa XD. Karsea vanha ukko, jonka naamasta on rasvat palaneet pois ja joka näyttää monessä lähikuvassa niin kulahtaneelta, että tekee pahaa katsoa. Sä katsot vain sitä smokkia ja illuusiota alfauroksesta, koska niin filmiteollisuus sua käskee katsomaan. Ei se, että Craigille on kirjoitettu alfauroksen rooli, etee siitä komeaa. Se on kamalan näköinen, ja on todella outoa miksi tämä harha uppoaa naisiin. Ymmärrän, että miehet tarvitsevat näitä lohtutarinoita itselleen, etenkin vanhempina mutta naiset? En tajua. En tajua.
Just tätä tarkoitin. Menee tunteisiin. Ootko kuullu sanaa karisma tai charmi?
Mä en ymmärrä tällaista pohdintaa. Eihän leffassa voi kuitenkaan keskustella niin hyvä sinne on mennäkin yksin. Ja te jotka lätisette kaverin kanssa leffassa, hävetkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kannattaa. Saat rauhassa katsoa Daniel Craigia ilman, että mies loukkaantuu 😉. Itse kävin eilen kaverin kanssa.
Mitä ihmeen katsomista on Craigissa XD. Karsea vanha ukko, jonka naamasta on rasvat palaneet pois ja joka näyttää monessä lähikuvassa niin kulahtaneelta, että tekee pahaa katsoa. Sä katsot vain sitä smokkia ja illuusiota alfauroksesta, koska niin filmiteollisuus sua käskee katsomaan. Ei se, että Craigille on kirjoitettu alfauroksen rooli, etee siitä komeaa. Se on kamalan näköinen, ja on todella outoa miksi tämä harha uppoaa naisiin. Ymmärrän, että miehet tarvitsevat näitä lohtutarinoita itselleen, etenkin vanhempina mutta naiset? En tajua. En tajua.
Just tätä tarkoitin. Menee tunteisiin. Ootko kuullu sanaa karisma tai charmi?
Mä olen varmaan sitten selvännäkijä, koska Daniel Graig upposi muhun jo paljon ennen kuin siitä tuli Bond.
Tottakai. Mitä sillä on väliä mitä muut ajattelee. Paska propaganda leffa.
Toivottavasti minut torjunut mies ei satu sinne samaan aikaan 🥺