En saa mistään apua enkä tukea pahaan oloon
Olen kriisin partaalla. Pelkään että tulee aika etten kestä enää.
Kommentit (25)
Lataa joku äänikirja sovellus, näissä on paljon kaikkia itsehoito oppaita eri elämäntilanteisiin, monesti samaa materiaalia käytetään ihan osana terapiaa.
Lue uutta testamenttia, sieltä moni on avun ja rauhan löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa varmaan 2 miljoonalla ihmisellä on paha olo.
5% väestöstä popsii masennuslääkkeitä, siitä voinee päätellä jotakin.
No he tulevatkin kuntoon. Hoitamattomat hullut todellinen ongelma on. Heillä on oma vihapuolue ja Putin rahoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita terveysasemalle viestiä tai mene osastolle ja sano että haluat tappaa itsesi. Soita 112 sano että olet hirttämässä itseäsi jne... niin sinut laitetaan osastolle ja ehkä jonkunlaista apua voisit siten saada.
Itse kesällä olin ihan toivoton ja tuntui että apua ei saanut vaikka kysyin, mutta kun pääsin sen kolmannen kerran (kyllä saman kesän aikana) osastolle niin alkoi jotain viimeinkin tapahtumaan. Olin osastolla turvahuoneessa missä ei voi tppaa itseään, eli jouduin sinne itsemurha yrityksien ja suunnitelmien takia.
Voimia ja toivoa on 💕 Olen nykyään tyytyväinen että olen elossa, mikä on ihme.
Lisään tähän vielä että jos menet päivystylseen tai soitat 112 niin sinun pitää sanoa että sinulla on suunnitelma. Eivät yleensä ota osastolle jos sanoo että on vain ajatuksia.
Toimiiko tämä enää nykyään?
Oikein realistinen pelko. Katsele valmiiksi sopivat välineet, ettet hädän hetkellä joudu pulaan. Tekotapa ja tarvittavat paperityöt kannattaa miettiä etukäteen.