Olen nainen, ja minulla kasvaa viiksikarvoja, mistä johtuu?
Olenko muuttumassa mieheksi vielä näillä ikävuosikymmenillä, jolloin on jo vaihdevuodetkin taaksejäänyttä elämää?
Kommentit (26)
Ihan normaalia, että naisellakin kasvaa viiksikarvoja.
Olet teinijonne, onnea viiksikarvoista siis!
Kaikilla naisilla kasvaa karvoja ylähuulen yläpuolella. Ihan tiedoksi sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Normaalia mutta veemäistä.
En omista pippeliä, ihan olen muutaman kerran synnyttänytkin vauvan tähän maailmaan:) Mutta, mutta: Onko nyt ostettava oma partakone?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia mutta veemäistä.
No oli mitä oli, mutta näin se nyt kuitenkin on. Toisilla kasvaa jo nuorena, mutta jotain tulee viimeistään sitten vanhana. Monella mummolla on vanhainkodissa oma partakone.
Pistä kuukkeliin hakuun PCOS monirakkulainen oireyhtymä.
Aika monilla 75-90v. naisilla kasvaa yksittäisiä pitkiä karvoja naamassa. Niin pitkiä, että ne menevät kiharalle. Vaikka näkö olisi jo huono niin saisi kai sellaiset nykäistyä jo ihan sormilla pois.
Vierailija kirjoitti:
En omista pippeliä, ihan olen muutaman kerran synnyttänytkin vauvan tähän maailmaan:) Mutta, mutta: Onko nyt ostettava oma partakone?
En suosittele, ohuen ohuet haivenesi muuttuvat sillä teräsvillaiseksi sängeksi.
Terveisin partaa jo aika pitkään koneella ajellut mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sunko teoria on se, että sun miestyyppinen parrankasvu johtuu siitä partakoneesta, ei testosteronista?
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt enää vaihdevuosien jälkeen tule.
En tiedä, mutta aja pois, jos häiritsee.
Kertakäyttöisellä partahöylällä olen ajellut niitä, kun ei viitsi lainata mieheni partakonettakaan:D
Ladyshaverilla intiimialueen siistin aika-ajoin, vaikka ei mitään karvahattua alapäässä kasvakkaan. Nuorempana oli tuuheampaa metsikköä:DDDD, mut siihen maailman aikaan se oli muotia:D;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sunko teoria on se, että sun miestyyppinen parrankasvu johtuu siitä partakoneesta, ei testosteronista?
Ei ole. Mistä keksit tuon?
Viikset ja parta kasvaa eläkeiässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt enää vaihdevuosien jälkeen tule.
Ihan tavallista hirsutismia, eikä välttämättä viittaa PCOS:iin. Ne saa kyllä katoamaan tietyillä E-pillereillä, mutta kuka nyt sellaisia haluaisi syödä, kun karvat voi helposti ajaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mistä keksit tuon?
No siitä, että kerrot, että koneella ajamalla ohuet haivenet muuttuvat teräsvillaiseksi sängeksi. Eivät muutu. Kun karvan katkaisee partakoneella tai ihan vain höylällä, se näyttää paksummalta ja tuntuu terävältä. Jos sen nyppäisee juurineen (vaikkapa nyt epiloimalla), se vaikuttaa ohuemmalta, koska sen pää on ohut.
Mä oon epiloinut säärikarvojani vuosia. Jos kuitenkin joskus ajelen sääreni, taas näyttävät karvat paksulta ja sänki tuntuu pistelevältä. Oikeasti ajelu ei vaikuta karvan laatuun. Sinun partakarvasi ovat toki paksuuntuneet teini-ikäisen parrankasvuun verrattuna oikeastikin, mutta ei se siitä parran ajamisesta johdu, vaan hormoneista.
Olet sittenkin mies, onko pippelee myös?