Kirppiksellaä on kiva pyöriä
Vielä kun löytäisi jotain ostettavaa. Nyt sukset on etsinnässä mutta tuskin löytyy. Sitten vieläkin se, että ihmiset tuo niitä vanhoja tyyliin akryylipaitojaan ja pesussa kutistuneita vaatteita sinne myyntiin. No thanks. Koriste-esineet ei käy, niitä on omiksi tarpeiksi ja kaikki kaapissa piilossa.
Itselleni ostaisin vaatteita mutta halvalla kiitos, nehän ei ole kuitenkaan uusia siellä. Pojalle ei tahdo olla vaatteita kaupan ollenkaan (140 koko) ja teinille en edes haaveile kelpaavan sieltä minkään.
Mutta silti, olisi kiva tehdä kirppikseltä hyviä halpoja löytöjä, kenenkään roskia en halua ostaa.
Kommentit (4)
Mulla on just myynnissä pitkän teinipojan vaatteita. Huonosti menee kaupaksi, ilmeisesti 5e on liikaa todella siististä 60e hupparista. No, vien jätekeräykseen jos ei kukaan osta.
p.s. Kaikki koriste-esineet ja kaikenmaailman krääsä menee parhaiten kaupaksi.
Kun kiertää jossain ympäriinsä, sitä kutsutaan joskus pyörimiseksi mutta en ole nähnyt kenenkään sillä lailla kirpputorilla olevan kyljellään tai päällä seisonnassa.
Mä löydän itse asiassa teineille aika hyvin kun olen tarkkaan tutkinut niiden makua. Housuja en uskalla ostaa mut paitoja olen ostanut paljon. Pitää tuntea teinimerkit, tosin niistä joutuu joskus maksamaan vähän turhan paljon. Toppeja esimerkiksi joita teinitytöt kuluttaa paljon, löytyy tosi hyvin. Löytyy myös merkkipaitoja kuten Hollisteria, Abercrombieta, Cheap Mondayta. Joskus tulee kyllä huteja kun toinen tytöistä on just tuota Cheap Monday ja Monki-tyyliä ja toinen haluaa pukeutua hyväosaisten preppy-tyyliin.
Pyöritkö mieluummin kyljelläsi, vai ihan breakdance-tyyliin päälläsi?