Mistä ja miten ootte löytänyt fwb- suhteen?
Työkavereista 99% naisia, joten työpaikalta ei löydy. Olen koittanut tinderiä yms, sieltä löytyy kyllä näitä sängystä kiinnostuneita, mutta ei sellasia jotka ymmärtäis et tuollaisen hyvän fwb-suhteen rakentuminen vaatii kuitenkin hieman aikaa ja aikaa myös makkarin ulkopuolella, että en ihan ekoilla treffeillä oo hyppäämässä sänkyyn. Joskus 3-4 treffeillä vois olla sopiva.. haluaisin siis kuitenkin myös sellaista läheisyyttä ja yhdessäoloa kun nähdään, ei vain mekaanista suoritusta.
En siis halua kuitenkaan parisuhdetta, koska en pysty nyt sitoutumaan sellaiseen.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
The other danish guy mainoksista
Cool
Omasta ystäväpiiristä, tietenkin. Eikö se oo se homman juju. Valmiiksi ystäviä, sitten vaan pieni lisä siihen.
Olet siis nainen? Yleensä on vaikea löytää miestä, joka haluaisi läheisyyttä ja yhdessäoloa FWB:n kanssa. Tämä on siis minun huomioni kun olen kuunnellut muiden tilanteita (ei omakohtaista kokemusta). Miehet yleensä haluavat suorittaa toimituksen ja veks. Mahdollisimman vähän "lepertelyä". Miehet usein jopa parisuhteessa toivovat mahdollisimman vähän "lepertelyä" koska se ei henk. koht. merkitse samaa kuin naiselle mutta ovat valmiita sitä tekemään jos tietävät, että se tekee heidän rakastaman naisen onnelliseksi. Feminiiniset miehet saattavat haluta lepertelyä myös muulloin.
Oletko katsellut feminiinisempiä miehiä? En tiedä sitten ovatko liian tunteikkaita FWB-kuvioon.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis nainen? Yleensä on vaikea löytää miestä, joka haluaisi läheisyyttä ja yhdessäoloa FWB:n kanssa. Tämä on siis minun huomioni kun olen kuunnellut muiden tilanteita (ei omakohtaista kokemusta). Miehet yleensä haluavat suorittaa toimituksen ja veks. Mahdollisimman vähän "lepertelyä". Miehet usein jopa parisuhteessa toivovat mahdollisimman vähän "lepertelyä" koska se ei henk. koht. merkitse samaa kuin naiselle mutta ovat valmiita sitä tekemään jos tietävät, että se tekee heidän rakastaman naisen onnelliseksi. Feminiiniset miehet saattavat haluta lepertelyä myös muulloin.
Oletko katsellut feminiinisempiä miehiä? En tiedä sitten ovatko liian tunteikkaita FWB-kuvioon.
Joo olen nainen. Juu, varmaan ihan hyvin kuvailit ne ongelmat. Kyllä on miehiä jotka nauttii läheisyydestä ja lepertelystä mut ne tuppaa sit haluumaan enemmän kun tulee tunteet mukaan. Sit toiset on noita jotka kävis vaan kääntymässä ja itse sit taas en saa sellaisesta mitään irti.
Kaippa se pitää tyytyä olemaan ilman ja hankkii muita harrastuksia. Niin pysyy kiireisenä.
[ ] et anna kakkosta, olen ystäväsi
[X] annat kakkosta, olen ystäväsi
Miksi et sitten vain nettideittaile miehiä? Eka treffit jossain ravintolassa, flirttailua ja tunnelman nostatusta... Jos mies miellyttää, niin annat palkkioksi seksiä. Fwb suhteet väljähtää paljon nopeammin kuin parisuhteet, kun miehellä ei ole mitään intoa voittaa naisen rakkautta. Hommasta tulee hyvin pian mekaaninen suoritus, josta nainen ei saa edes rahallista korvausta. Perus tinderdeitti sen sijaan tekee kaikkensa saadakseen naisen sänkyyn, vaikka siitä ei olisi etukäteen sovittu mitään. Hommassa on huomattavasti enemmän yritystä ja kipinöintiä, jos mies ei etukäteen tiedä saavansa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sitten vain nettideittaile miehiä? Eka treffit jossain ravintolassa, flirttailua ja tunnelman nostatusta... Jos mies miellyttää, niin annat palkkioksi seksiä. Fwb suhteet väljähtää paljon nopeammin kuin parisuhteet, kun miehellä ei ole mitään intoa voittaa naisen rakkautta. Hommasta tulee hyvin pian mekaaninen suoritus, josta nainen ei saa edes rahallista korvausta. Perus tinderdeitti sen sijaan tekee kaikkensa saadakseen naisen sänkyyn, vaikka siitä ei olisi etukäteen sovittu mitään. Hommassa on huomattavasti enemmän yritystä ja kipinöintiä, jos mies ei etukäteen tiedä saavansa seksiä.
Ööh, en tiedä kuinka monesti oot ollu uuden miehen kanssa mutta sekös vasta rasittavaa on.. ikinä ei tiedä mitä saa. Mut useimmiten se on ekalla/ekoilla kerroilla sähläämistä ja erektio-ongelmia. Tottakai se kaikki on ymmärrettävää, mutta ettäkö minä naisena niistä saisin irti niin paljoa et tuota taktiikkaa kannattais hyödyntää.. not.
Kyllä se ois paljon parempi jos olis se vakikumppani tai pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh, en tiedä kuinka monesti oot ollu uuden miehen kanssa mutta sekös vasta rasittavaa on.. ikinä ei tiedä mitä saa. Mut useimmiten se on ekalla/ekoilla kerroilla sähläämistä ja erektio-ongelmia. Tottakai se kaikki on ymmärrettävää, mutta ettäkö minä naisena niistä saisin irti niin paljoa et tuota taktiikkaa kannattais hyödyntää.. not.
Kyllä se ois paljon parempi jos olis se vakikumppani tai pari.
Itse en suostu olemaan yhdentekevä pano miehille, joten otan seksistä maksun.
Ongelmahan on mistä löytyisi niin samanmielinen henkilö. Vielä ei ole tullut vastaan. Ja välimatkan tulisi olla kohtuullinen ja aikaa käytettävissä. m;elkoinen problematiikka siis.
Mutta yhtäkaikki, joskus olisi vaan kiva unohtaa se tavallinen arki jonkun kanssa, olkoon sitten vaikka vain lounas tms. silloin tällöin.
Itse nyt viikon jutellut tinder miehen kanssa.
Ensi viikolla molemmilla vapaata, joten sovimme alustavasti treffit.
Mies haluaisi, että jään hönen luokse yöksi, mutta itseäni ahdistaa tämä ja mielummin lähtisin kotiin illalla.
Ei kuitenkaan mitään takeita, että luonnossa synkkaa ja seksi ekalla kerralla tuntuu epämiellyttävältä ja tämä varmaan se syy miksi haluaa minut yöksi luokseen.
Ihastumista on molemmilta puolilta, mutta nämä ovat ensimmäiset tinder treffit joten neuvoja otan mieluusti vastaan kokeneilta 🙂
Välimatkaa meillä on alle 50km.
Miten ja missä vaiheessa otetaan puheeksi, että nyt kyseessä tai toiveissa on FWB suhde? Mulla oli nuoruudessa tämmöinen tai ehkäpä oikeastaan FB suhde, joka vaan alkoi epämääräisesti. Nyt olen jotenkin henkisesti rikki eron jälkeen ja tuntuu, että seksi kelpaisi, mutta en ehkä kykene juuri nyt rakkauteen. Voiko mies puhua tästä ja ehdottaa tällaista? Uskon, että en olisi saanut seksiä koskaan, jos en olisi ollut parisuhdemielessä liikkeellä. Kai ne miehet on erikseen, joita halutaan fyysisesti niin paljon, että niiden parisuhdepotentiaalilla ei ole mitään väliä.
Mielestäni suhteen tulee edetä juuri sillä nopeudella kuin se kummalleki sopii. Oli sitten kyseessä tinder-treffit tai ajatuksissa fwb-suhde. Monestikin tässä tapauksessa molemmat on varattuj joten pitäisi olla hys hys. Vähäisellä kokemuksella olen huomannut että sitä kuitenkin odotetaan enemmän, seurustelua. Joten se on karsinu pois nekin pari yritystä. Tunteilla ei pitäisi alkaa leikkimään, ne kun ottaa vallan ei lopputuloksesta tiedä. Tuntuu että etelässä olisi paljonkin mahdollisuuksia, mutta ei täällä ylempänä.
The other danish guy mainoksista