Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negatiivinen raskaustesti kp30 voiko muuttua plussaksi?

Vierailija
28.11.2014 |

Tein testin kp30 illalla Apteekin testillä. Ei tullut kuin kontrolliviiva. Ei mitään haamua. Ei edes puolen tunnin jälkeenkään mitään. Voiko täysin nega testi vielä muuttua...?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin jos kiertosi ei ole pitkä. Jos sulla 35pv kiertoja tai yli niin voi muuttua plussaksi.

Vierailija
2/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierto vaihtelee 28-35, yleensä 30 mutta ei yli 35
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No testaa muutaman päivän päästä.

Vierailija
4/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kierto vain 26pv, mutta testissä näkyi vasta 32. Päivänä.

Vierailija
5/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli negatiivinen raskaustesti. Oli naistentautienpolille sit just meno ja siel tehtiin raskaustesti jok oli vähän et onko vaiko ei. Ultrassa sit näky ihan pienen pieni alkio ja sitäki se lääkäri sit empi että oisko joku rakkula vai alkio mut alkio oli :)

Vierailija
6/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyi plussa jo yhdeksäntenä päivänä yhdynnästä. Eli rv 3+1. 

Vierailija
7/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se on mahdollista, mutta mitä enemmän pidät toivoa yllä sitä pettyneempi olet joka kerta. Meidän yritys kesti yhteensä 9-10kk. Tokasta kierrosta keskenmeno ja yritystä jatkettiin heti. Henkisesti rankkaa kun joka kuukausi alottaa testailun kierron loppupäässä ja kääntelee ja vääntelee niitä tikkuja, joskus jotain näkyy ja silti menkat alkaa ajallaan. Tärppikin kävi vasta sitten kun vähän rentouduin.

Vierailija
8/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla on joskus 35 päivänkin kiertoja niin eihän sun menkat edes välttämättä ole myöhässä. Joten testaa vasta 5 päivän päästä.