Mitä Sofia Ruusila on tehnyt kasvoilleen?
http://instagram.com/p/vkgNX1MP8x/ Vai onko tuota vain muokattu niin surkeasti? Tainnut vähän nenä kaventua ja muutakin kiristelty.. Huhhuh :D
Kommentit (247)
Android-puhelimissa on "kaunistus"-toiminto kamerassa, toi nenä näyttää lähinnä sillä käsitellyltä :D
Se on tehny Michael Jacksonit 😂
Instagramin perusteella ainakin saa varmaan oikeanlaisen käsityksen Rufia Soosilan elämästä ja aivoituksista: minäminäminä-posepose-botoxmutru-persetissit-minäminä-minäjajulkkis-fitness-minäminä-persetissit-kehukaamua-botoxmutru
Oho, onko Sofia saanut jonkun hyvän työsopparin kun sama mielisairas mamma käynyt taas floodaamassa ketjuun 50 viestä heti kun palsta aukesi. :D
Sanomalle kunniaksi tämmöiset ketjut. Onnea Herliinille kun omistat näin hienon firman. :D
Öö, millä perusteella muka yksittäinen henkilö olisi kirjoitellut tänne? :D saatika että mamma? Eiköhän tuo kortti ole jo aika kulunut :)
Onko kaikki ketjut täällä joissa arvostellaan, kritisoidaan julkisuuden henkilöitä tms. aina yhden ainuttaisen mamman floodaamia? Hieno logiikka. 👍
Vierailija kirjoitti:
Öö, millä perusteella muka yksittäinen henkilö olisi kirjoitellut tänne? :D saatika että mamma? Eiköhän tuo kortti ole jo aika kulunut :)
Vähennä ryyppäämistäsi. Eilen illalla jo jurrissa sekosit ja aloitit floodaamisen. Aamulla heti jatkoit. Ei tee hyvää maksallesi tuollainen.
En tiedä kenen viestiin tässä viitataan, mutta minä olen jättänyt yhden viestin ihan selvinpäin. Ja en ole mielisairas/mamma/alkiholisti tai mihin ikinä haluat Sofia vedota 😊
Onko sama mielisairas mamma siis kirjoittanut tänne kaikki viestit ja peukuttanut niitä kymmeniä kertoja? Juu ihan varmasti.
Eveliinaaaa kirjoitti:
En tiedä kenen viestiin tässä viitataan, mutta minä olen jättänyt yhden viestin ihan selvinpäin. Ja en ole mielisairas/mamma/alkiholisti tai mihin ikinä haluat Sofia vedota 😊
Olet varmaankin ylpeä itsestäsi, kun osallistut ihan selvin päin näin tasokkaaseen mielenmaisemointiin mamma-palstalla.
Kiinnostais todella miltä nää haukkujat täällä itse näyttää. Joo on todellakin muuttunut vuosien varrella leikkauksien yms täyteaineiden johdosta suuntaan jos toiseen, mutta ihanko oikeasti aikuiset ihmiset käyttää sosiaalisia taitojaan muiden haukkumiseen? Give me a break.
No haukutaanhan täällä palstalla ja juorutaan, spekuloidaan ja ties mistä ja mistä. Olen itse ihan fiksu täysjärkinen ihminen, nämä ketjut lähinnä aivotonta hömppäviihdettä väsyneenä. Uskon että en ole ainoa, jopa miespuolinen työkaverini myönsi harrastavansa silloin tällöin samaa. Ei se oo niin vakavaa hei!
Osa kommenteista menee kyllä jo hyvän maun ulkopuolelle, mutta myönnettäköön että olen samaa mieltä. En vain ehkä itse kirjoittaisi tai lausuisi ääneen mutta kukin tyylillään.
Joku on tainnut Sofian/Nikon lähipiiristä eksyä tänne
Ihan kuin Voldemort Harry Potterista ekassa kuvassa.
Onko kommenttien kritisoijan mielestä vaikkapas Mungolife-Annaa käsittelevä keskustelu yli 2000 kommentilla myös mielisairaan juopon mamman floodaama?
En puolustele tätä keskustelua, mutta lähinnä kyllä tulee mieleen että Sofia itse kirjoittanut ton ku ei muutakaan keksi(?) Vai miksi joku random puolustelisi häntä?
laskenut ne bb-nikon haaroväliin