Minusta homot...
Saavat mennä naimisiin ja olla aivan tasavertaisessa avioliitossa kuin heterotkin, miksi ei? MUTTA, vaikka tässä on toitotettu sitä että kirkko ei tähän mitenkään kuulu niin JOS edes kirkko tai jotkut harkitsevat, että homot saisivat mennä kirkossa naimisiin niin kiroan kyllä ihmisten tyhmyyttä. Ensinnäkin, miksi ihmeessä homot haluaisivat mennä kirkossa naimisiin tai edes kuulua kirkkoon, kun Raamattu nimenomaan on homoja vastaan jyrkästi ja painottaa miehen ja naisen välisestä suhteestä?! En nyt yhtään ymmärrä, mikäs kirkko se semmonen on? Eihän se sitten ole kirkko ollenkaan. Sille voi sitten keksiä jonkun uuden nimen ja kirjoittaa uusi Raamattu vai mitä? Vähän sama kuin sanoisin että, en hyväksy pettämistä ja pidän pettäjiä luusereina ja sitten petän itse. Tasavertainen avioliitto tai mikälie, mutta ei sotketa uskontoa siihen. Jotkut oikeasti uskovat Raamattuun, ja kuuluvat kirkkoon, niin miksi kirkko tekisi Raamatun vastaisesti? Naurettavaa. Enkä siis itse ole uskovainen, olen vain tuota pohtinut, kun joskus oli siitäkin puhetta että homot saisivat mennä kirkossa naimisiin. Jos itse olisin homo, niin pysyisin kyllä kirkosta kaukana, sehän on minua vastaan vai mitä? Mutta noh toivottavasti tajusitte pointin pitkästä tekstistä.
Kommentit (4)
Hyvä pointti tässä ainakin on, eihän siihen välttämättä kirkkoa tarvita pitääkseen upeat ja muistettavat häät, oli pari sitten homo tai hetero.
Miksi eivät halua mennä naimisiin moskeijassa?
Homotkin on jumalasi tuotoksia. Aitoavioliittolaisilla on vieläkin jälkikrapula?
Ei sitä kirkkoa tarvita että ois hienot, ihanat häät!