Kate Middletonin vauvamasu naurattaa
Tai siis se naurattaa, että mulla ei koskaan, edes langanlaihana teininä ole ollut niin pientä mahaa. Mulla on aina ollut pieni massu, vaikken ole muuten pullukka ja vaikka treenaan. Nyt kun raskaana, se on valtava.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:17"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:07"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 08:58"]No mä olin kyllä onnellinen siitä että mulla on ollut joka kerran (4) pieni ja kaunis raskausmaha. Vasta viikolla 20 on alkanut näkymään ja loppuun saakka selvinnyt housuja lukuunottamatta tavallisilla vaatteilla. [/quote] Komppaus. Kaikilla ei (onneksi) kasva jättimasua. Pitkä selkä, taaksepäin kallistunut kohtu...
[/quote]
Ja mitä vikaa on suuressa raskausvatsassa? Eikö se voi olla kaunis?
[/quote]
Kaunis se on sekin mutta liika lapsivesi on epäterveellistä, monesti johtuu raskausdb:stä ja lisäksi raskas "kantaa". Tosin ei mulla tullut painoakaan raskausaikana kuin 3,5-10gk ja olin hoikka raskauksien alussa.
16
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:07"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 08:58"]No mä olin kyllä onnellinen siitä että mulla on ollut joka kerran (4) pieni ja kaunis raskausmaha. Vasta viikolla 20 on alkanut näkymään ja loppuun saakka selvinnyt housuja lukuunottamatta tavallisilla vaatteilla. [/quote] Komppaus. Kaikilla ei (onneksi) kasva jättimasua. Pitkä selkä, taaksepäin kallistunut kohtu...
[/quote]
[/quote]
Pienen masun kanssa on paljon helpompi tehdä kaikkea. Ei ole jatkuvasti tiellä. Mutta kauniita on kumpikin, pieni ja iso, en ole sitä sanonut :)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 08:58"]No mä olin kyllä onnellinen siitä että mulla on ollut joka kerran (4) pieni ja kaunis raskausmaha. Vasta viikolla 20 on alkanut näkymään ja loppuun saakka selvinnyt housuja lukuunottamatta tavallisilla vaatteilla.
[/quote]
Komppaus. Kaikilla ei (onneksi) kasva jättimasua. Pitkä selkä, taaksepäin kallistunut kohtu...
[/quote]
Mulla oli myös tosi pieni masu, pysty vielä lopussakin piilottaa löysähkön paidan alle. Oli siinä ihmisillä ihmettelemistä, kun kerrottiin, että ollaan saatu vauva.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 07:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:56"]
Onpas kiba nähdä Kate kerrankin hiukset nutturalla.
[/quote]
Kuvassahan Katella ON nuttura.
[/quote]
Luetun ymmärtäminen?
Prinsessalla on prinsessan raskausmaha, tavismammalla tavismamman maha. Mulla on ihan hirveen näköinen arpinen roikkuva löllöraskausmaha. Ei yhtään kaunis.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:16"]
Kate on todella hoikka ja erittäin urheilullinen.
Hieman siis toista maata kuin tyypillinen ylipainoinen suomalaismamma.
Ehkä tosiaan kannattaa katsoa peiliin, mikäli teillä on jatkuvasti vauvamaha, vaikka ette ole edes raskaana :D
[/quote]
Hoikallahan se raskaus just näkyy todennäköisti selvemmin ja aikaisemmin, toki kohdun muoto ja suunta vaikuttaa. Se "ylipainoisen suomalaismamman jatkuva raskausmahakin" riippuu monesta asiasta. Vaikkapa minä olen tällä hetkellä raskauden jäljiltä hieman ylipainoinen, mutta vatsa on todella hyvin vetäytynyt, kun nyt olen päässyt hieman jumppaamaan vatsalihaksia. Synnyttämättömällä ja minua paljon hoikemmalla ystävälläni taas massu pömpöttää, koska hänellä vatsa turpoaa toisista ruuista paljon. Ja just näin erittäin hoikkaa ja urheilullista ystävääni, jolla "vatsalöllö" lienee neljän raskauden venyttämää vatsanahkaa.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:55"]
Prinsessalla on prinsessan raskausmaha, tavismammalla tavismamman maha. Mulla on ihan hirveen näköinen arpinen roikkuva löllöraskausmaha. Ei yhtään kaunis.
[/quote]Eli jos ko henkilö olisi pysynyt Kate Middletonina tai avioitunut jonkun Smithin kanssa raskausmaha olisi suuri. Nyt kun hän on herttuatar se on vain siksi pieni ;)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:17"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:07"]
[/quote]
[/quote]
Itse olen hoikka ja mulla oli jättimäinen raskausmaha. Mielestäni se oli kaunis. Ei ollut "läskimaha" mikä on taas eri asia. Lihavalla ihmisellä raskausmahakin näyttää erilaiselta.