Kate Middletonin vauvamasu naurattaa
Tai siis se naurattaa, että mulla ei koskaan, edes langanlaihana teininä ole ollut niin pientä mahaa. Mulla on aina ollut pieni massu, vaikken ole muuten pullukka ja vaikka treenaan. Nyt kun raskaana, se on valtava.
Kommentit (28)
Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-1288770104200.html?pos=ok-trm-knkl
Tää juttu ja otsikointi selkeästä vauvamasusta. Jos toi on selkeä vauvamasu, niin mä olen ollut raskaana koko elämäni. Mutta tää on siis ihan tyhmä juttu, ei mikään hyvä avaus, mua vaan naurattaa täällä keskenäni.
No eipä kyllä osaisi sanoa olevan raskaana....häilyviä käsitteitä nämä kuinka selvästi näkyy....
No mulla on kans tuollainen vauvamasu vaikka synnytyksiä tuskin enää tulee.
Onpas kiba nähdä Kate kerrankin hiukset nutturalla.
Kate on melkein langanlaiha normaalisti ja siihen nähden tuo on jo aika selkeä vauvamasu.
Näyttää ihan kamalan laihalta, pää liian suurelta mithin kroppaan nähden, mutta hän kärsiikin äärimmäisestä, sairaalloisesta raskauspahoinvoinnista, joka voi viedä tiputukseen/keinotekoiseen ruokintaan asti. Ainakin esikoisen raskausaikana kärsi. Tällä kertaa en ole asiassa niin kärryillä.
William ja Kate molemmat vanhentuneet 10 vuotta siitä ku viimeksi ne otsikoissa näin. Poika näyttää jo aivan isältään ja Kathrine monissa kuvissa 45-vuotiaalta, vaikka kaunis nainen onkin. Vaikea uskoa, että olen samanikäinen noiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:56"]
Onpas kiba nähdä Kate kerrankin hiukset nutturalla.
[/quote]
Kuvassahan Katella ON nuttura.
Kuninkaalliset ne nyt vaan sattuu olemaan muista ihmisistä poikkeavia.
Kaunis tuo Kate vieläkin on, mutta vanhentunut hurjasti! Vissiin tällä kertaa hirveä raskauspahoinvointi loppui aiemmin kun ollaan vasta viikolla 16 ja pääsee jo edustamaankin. Tämä raskaus tuntuu taas kestävän ikuisuuden! Yleensä julkisuuteen tulee raskaudet vasta noin puolessa välissä, joten ne menee aina hirveää vauhtia, mutta nämä julkistetaan aina niin aikasin, että tuntuu, että se on jo nyt ollut raskaana joku 6 kuukautta.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 00:00"]Kate on melkein langanlaiha normaalisti ja siihen nähden tuo on jo aika selkeä vauvamasu.
[/quote]
Minunkin mielestäni ihan selvä vauvamasu, etenkin viimeisessä kuvassa näkyy hyvin. Kos tuollainen tulisi kadulla vastaan, niin kyllä mä vauvamasuna pitäisin.
Omasta mielestäni "tavallinen pömppö" ei ala noin ylhäältä ja on löllömmän näköinen. (Sellainen on itselllänikin ;). )
No mä olin kyllä onnellinen siitä että mulla on ollut joka kerran (4) pieni ja kaunis raskausmaha. Vasta viikolla 20 on alkanut näkymään ja loppuun saakka selvinnyt housuja lukuunottamatta tavallisilla vaatteilla.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 08:58"]No mä olin kyllä onnellinen siitä että mulla on ollut joka kerran (4) pieni ja kaunis raskausmaha. Vasta viikolla 20 on alkanut näkymään ja loppuun saakka selvinnyt housuja lukuunottamatta tavallisilla vaatteilla.
[/quote]
Komppaus. Kaikilla ei (onneksi) kasva jättimasua. Pitkä selkä, taaksepäin kallistunut kohtu...
Kate on todella hoikka ja erittäin urheilullinen.
Hieman siis toista maata kuin tyypillinen ylipainoinen suomalaismamma.
Ehkä tosiaan kannattaa katsoa peiliin, mikäli teillä on jatkuvasti vauvamaha, vaikka ette ole edes raskaana :D
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:07"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 08:58"]No mä olin kyllä onnellinen siitä että mulla on ollut joka kerran (4) pieni ja kaunis raskausmaha. Vasta viikolla 20 on alkanut näkymään ja loppuun saakka selvinnyt housuja lukuunottamatta tavallisilla vaatteilla. [/quote] Komppaus. Kaikilla ei (onneksi) kasva jättimasua. Pitkä selkä, taaksepäin kallistunut kohtu...
[/quote]
Ja mitä vikaa on suuressa raskausvatsassa? Eikö se voi olla kaunis?
Masu masu massu massukka, siellä asuu masuasukki! Aaaaaaaaaarrrrggghhhh.
Kate, tai siis herttuatar Catherine, on maailman tylsin kuninkaallinen. Nainen täysin vailla karismaa. Näyttää aina tilaisuuksissa siltä kuin olisi puusta pudonnut. Eikä ikinä tiedä, mitä tekisi käsillään, pitää niitä aina (raskaana tai ei) mahansa päällä laukun kanssa tai ilman laukkua. Näyttää todella omituiselta.
Ehkä näyttäisi nuoremmalta, jos osaisi meikata oikein. Mutta tasoissa ovat, William on menettänyt sen vähäisen hyvän ulkonäön, joka hänellä joskus oli.
Mitä? :D