Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei halua seksiä..

Vierailija
27.11.2014 |

Ollaan parikymppisiä molemmat ja 3.5vuotta seurusteltu ja nyt ollaan jo ehkä vuoden verran harrastettu seksiä vain kerran kuukaudessa. Itselläni olisi haluja mutta mies keskittyy katsomaan videoblogeja ja peliblogeja kännykällään. Eikä seksittömyydestä voi puhua miehen kanssa, hän joko suuttuu tai ei vastaa mitään. En edes muista miltä kunnon seksi tuntuu... olen todella herkkä tälläisissä asioissa ja uskon että en ole tarpeeksi seksikäs miehen mielestä :-/ eikä mies toivota hyvää yötä koskaan eikä anna hyvänyönpusua, eikä kyllä muutenkaan koske milläänlailla muhun.

Mieheni on ylipainoinen ja hän ei ole lähelläkään yleistä "miesihannetta" toisinkuin minä, olen hoikka urheilullinen blondi, treenattu peppu ja sopusuhtaiset rinnat ja nätit kasvot (en tykkää kehua itseäni mutta totta tämä on). ja mietinkin tässä että kokeeko mies ettei hän ole riittävä hyvä minulle? Tai jotain? Hän on kuitenki sinut painonsa kanssa.

Miehen kaverit ja minunkin kaverini usein ihmettelevät miten mieheni on saanut minunlaisen naisen ja he sanovat että olemme ihan eri "tasoisia"..

Kertokaa joku mikä miestä vaivaa va onko vika minussa? :o

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian seksikäs

Vierailija
2/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha jos tuossa vaiheessa jo on tuollainen ongelma... Varmaan itse lähtisin lätkimään. Oot niin nuorikin vielä. Tsemppiä, että jaksat tehdä isoja ratkaisuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Minäkin hyväkroppainen blondi ja minulla aikaisemmin poikaystävä jolla melkein isommat tissit kuin minulla.. Kuitenkin rakastin täydestä sydämestäni :)
Mutta onni ja auvo eivät kestä ikuisuuksiin.. Olet vielä nuori, tee päätös omasta elämästäsi. Tsemppiä :)

Vierailija
4/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet laiha ja kaunis niin kannattaa varmaan ottaa oman tasoisensa mies eli erota läskimooseksesta. Se on varmaan hinttikin ja itä-helsingistä.

Vierailija
5/10 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet katumaan, jos tuohon tilanteeseen jäät "lusimaan". Nuori, kaunis nainen, varmaan vientiä ois, tanssi, naura, näe, koe, haista ja maista elämää...

Vierailija
6/10 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän kantaa vain vastuunsa ehkäisystä ja haluaa välttää vahinkoraskaudet. Vastuuntuntoinen kaveri.

Vierailija
7/10 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:56"]

Lähde. Minäkin hyväkroppainen blondi ja minulla aikaisemmin poikaystävä jolla melkein isommat tissit kuin minulla.. Kuitenkin rakastin täydestä sydämestäni :) Mutta onni ja auvo eivät kestä ikuisuuksiin.. Olet vielä nuori, tee päätös omasta elämästäsi. Tsemppiä :)

[/quote]

Mikä siinä on, että naisille annetaan tässä tilanteessa aina ohjeeksi jättäminen tai pettäminen? Miehelle sen sijaan annetaan kasapäin ohjeita miten hänen tulisi toimia toisin, jotta halu naisessa syttyisi.

Vierailija
8/10 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAAN ei halua seksiä johon liittyy joku hiton nainen. Kaikki miehet on sisimmältään homoja. Tajutkaa ja luovuttakaa vitukkaat.

Vierailija
9/10 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:56"]

Lähde. Minäkin hyväkroppainen blondi ja minulla aikaisemmin poikaystävä jolla melkein isommat tissit kuin minulla.. Kuitenkin rakastin täydestä sydämestäni :) Mutta onni ja auvo eivät kestä ikuisuuksiin.. Olet vielä nuori, tee päätös omasta elämästäsi. Tsemppiä :)

[/quote]

Mikä siinä on, että naisille annetaan tässä tilanteessa aina ohjeeksi jättäminen tai pettäminen? Miehelle sen sijaan annetaan kasapäin ohjeita miten hänen tulisi toimia toisin, jotta halu naisessa syttyisi.

[/quote]

Varmaankin kun tässä tapauksessa on selvää, että kyse ei ole kumppanin seksikkyydestä kiinni toisen halujen lakkaaminen.

Vierailija
10/10 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:08"]

Mieshän kantaa vain vastuunsa ehkäisystä ja haluaa välttää vahinkoraskaudet. Vastuuntuntoinen kaveri.

[/quote]

Aivan. Sehän on palstalla monesti todettu, että jos mies ei halua ottaa vastuuta lapsesta, ei pidä naida. Nyt mies tätä ohjetta noudattaa, niin heti neuvotaan jättämään. Eli miehen ei kannata haaveilla parisuhteesta jos ei ole valmis lapseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi