Vigil - kuolema syvyyksissä tv-sarja
https://areena.yle.fi/1-50565343
Vigil - kuolema syvyyksissä on uusi mukaansatempaava jännityssarja, jossa kalastusaluksen omituinen katoaminen ja kuolemantapaus sukellusvene HMS Vigilillä vievät poliisin tutkijat keskelle konfliktia Iso-Britannian turvallisuuspalvelun ja merivoimien kanssa.
Rikostutkijat Amy Silva ja Kirsten Longacre johtavat tutkimusta sekä maalla että merellä päätyen lopulta keskelle Iso-Britannian kansallisen turvallisuuden ytimessä kytevää salaliittoa.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Katsoin eilen sunnuntai-iltana 1. jakson tuosta 6-osaisesta brittijännäristä ja se vaikutti erittäin lupaavalta. Se näkyisi olevan aivan uusi BBC:n sarja, joka on esitetty elo-syyskuussa 2021 Britanniassa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Vigil_(TV_series)
Uutuussarjan rooleissa nähdään mm. Scott & Baileysta tunnettu Suranne Jones, Nuoresta Morsesta tuttu Shaun Evans sekä Game of Thronesista tunnetut Rose Leslie ja Stephen Dillane.
Kommentit (6)
Suranne on kyllä upea kottarainen rooliin kuin rooliin.
Joku brittikriitikko sanoi että oli pakko katsoa kaksi kertaa kun ensimmäisellä kerralla ei ollut uskoa kuinka surkea sarja on. Olen samaa mieltä. Ja kaikki bbc-sarjojen pakkokliseet tungettu jopa lesboparin kissa. Ja oli kuin olisi Benettonin mainosta katsonut.
Ylelläkään ei enää osata oikeinkirjoitusta ja sanojen taivutusta (kaksi kertaa Iso-Britannian, ei mene enää lyöntivirheestä).
Vierailija kirjoitti:
Katsottiin eilen miehen kanssa kaikki jaksot. Oikein hyvä, suosittelen. Line of dutyn tekijöiltä. Tykkäsin siitäkin kovasti.
Suranne Jones on minulle tuttu näyttelijä Scott ja Baley sarjasta, suosikkeihin kuuluu sekin.
.Samoin. Viimeinen jakso oli ahdistava mutta kaiken kaikkiaan hyvä
"Sarjan on tuottanut World Productions, jonka aiempia menestyssarjoja ovat mm. Boduguard ja Line of Duty."
Katsomatta mädätystä
Katsottiin eilen miehen kanssa kaikki jaksot. Oikein hyvä, suosittelen. Line of dutyn tekijöiltä. Tykkäsin siitäkin kovasti.
Suranne Jones on minulle tuttu näyttelijä Scott ja Baley sarjasta, suosikkeihin kuuluu sekin.