Pelastaisitko tulipalosta äitisi vai miehesi
Kommentit (37)
Miettikää reaktioita, jos joku mies tunnustaisi pelastavansa mielummin äitinsä kuin vaimonsa...:)
Kamala ajatuskin, että pitäisi valita, mutta valitsisin kyllä mieheni ja uskon, että äitini ymmärtäisi hyvin. Syynä yksinkertaisesti se, että äitini on jo vanha ja hän on ehtinyt elää elämäänsä, saanut hankkia lapsia ja elää hyvän elämän ihanan isäni kanssa. Mieheni on nuori ja hänellä on elämä vielä edessä.
Miehen... En haluaisi jättää pientä lastamme isättömäksi, enkä usko että äitinikään sitä haluaisi.
Ehkä miehen koska mieheni on nuori ja elämää edessä paljon ja en haluaisi lapseni jäävän ilman isää. Äiti varmasti ymmärtäisi päätökseni<3
Äitini, koska mieheni selviäisi sieltä itse ulos. Palomies kun on.
Äitini on jo tuhkattu, joten mieheni.
Pelastaisin niin paljon kuin ehtisin. Miettiä ei varmaan paljon ehtisi.
Molempia yrittäisin, mutta mieheni on mulle kuitenkin kaikista tärkein eli mieheni.
No mitäs kun myöhemmin selviäis, et miehes on pettäjä nilkki ja uhrasit rakkaan ja ainoan äitisi sen vuoksi. Miehiä saa uusia, mut äitiä ei.
Jos ei molempia pystyisi niin äitini.
Äidin. Päätös ei tietenkään ole helppo ja tekisin kaikkeni että voisin pelastaa molemmat. Mies ehkä selviäisi itse paremmin kuin äiti..
Mieheni. Äitini on niin viinan kyllästämä, että hän varmaan palaisi soihtuna heti kun hengityshuurut saisivat potkua roihusta.
Äitini, ilman muuta. Uutta äitiä ei kerta kaikkiaan saa mistään. Rakastan miestäni, mutta aika monet onnellisessa avioliitossa eläneet lesketkin kuitenkin avioituvat uudestaan joskus. Rakkautta voi löytää vielä muualtakin, äitiä ei mistään.
Mieheni. Äitini pahoinpiteli minua kun olin lapsi ja nykyään on viileät välit.