Kokemuksia Helikobakteerin häätöhoidosta? Pelottaa...
Minulle todettiin helikobakteeri verikokeissa, ja määrättiin sen häätökuuri. Joka sisältää kaksi antibioottia ja suojalääkkeen: Amorion, Zeclar, Zolt. Pakkauksissa mainitaan niin hurjia sivuvaikutuksia, että pelottaa aloittaa tuo kuuri. Minkälaisia kokemuksia teillä?
Kommentit (4)
Ole huoleti syö vaan tunnollisesti lääkekuurit loppuun ja käy kontrollissa
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:30"]
Minulle todettiin helikobakteeri verikokeissa, ja määrättiin sen häätökuuri. Joka sisältää kaksi antibioottia ja suojalääkkeen: Amorion, Zeclar, Zolt. Pakkauksissa mainitaan niin hurjia sivuvaikutuksia, että pelottaa aloittaa tuo kuuri. Minkälaisia kokemuksia teillä?
[/quote] itse söin tuon kuurin ja hyvin pystyin töissä kulkemaan ja olemaan, otin asidofilus piimää sinä aikana kun oli lääkekuuri.
Ei kannata lukea niitä pakkauslipareita, senkun pistelet napit naamasi vaan. Sivuvaikutuslistaan täytyy säännösten mukana kirjoittaa kaikki raportoidut sivuvaikutukset. Kaikki hullut niitä keksii ja kaikki täytyy painaa paperille. Ihan perusantibiootteja ja mahahappolääke. Jos tuntuu,e ttä suolisto menee sekaisin ja tulee ripuli, hae apteekista Precosaa lisäksi.
up