27v mies ja 20v nainen. Onko ikäero romanssin tiellä
Kommentit (26)
Täydellinen ikäero. Todennäköisesti ovat henkisesti yhtä kypsiä
Ei ei ja vielä kerran ei. 27v mies on aikuinen, työelämässä ja perheenperustamisiässä. 20v tyttö on vielä lapsi, nuori opiskelija.
Vierailija kirjoitti:
Ei ei ja vielä kerran ei. 27v mies on aikuinen, työelämässä ja perheenperustamisiässä. 20v tyttö on vielä lapsi, nuori opiskelija.
Siis on liikaa ikäeroa vai ei? Jäi epäselväksi
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäinen nainen tarvitsee vähän vanhemman miehen, jolla on varaa maksaa ravintolaillallisia ja shoppailuja;) Matkailusta nyt puhumattakaan.
Ei todellakaan. Kolmevitonenkin mies voi vielä seurustella tuon ikäisen kanssa. Ei sitä oikeastaan miehissä juurikaan huomaa eroa kuka on 20 ja kuka 35v. Tai jos johonkin suuntaan,niin 35v paljon komeampi ja miehisemmän näköinen ja luonnollinen valinta parikymppiselle tytölle.
M32
Tuossa täyttyy hyvin se kaava jossa miehen ikä jaetaan kahdella ja lisätään seitsemän. Eli 27v/2 + 7 = 20,5v. Tuo on siis 27v miehelle alin ikäraja naiselle, jota on ok deittailla ilman suurempia omatunnontuskia. Kaava pätee hyvin läpi miehen elämän, esim. 50v miehen tapauksessa 50v/2 + 7 = 32v, eli 50v mies voi hyvin deittailla 32v naista.
Tuntuu ihanalta laueta tuon ikäisen sisään. Nopeasti se siitä sitten löystyy....
Paitsi että mahmut on oikeasti 47. LOL
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Kolmevitonenkin mies voi vielä seurustella tuon ikäisen kanssa. Ei sitä oikeastaan miehissä juurikaan huomaa eroa kuka on 20 ja kuka 35v. Tai jos johonkin suuntaan,niin 35v paljon komeampi ja miehisemmän näköinen ja luonnollinen valinta parikymppiselle tytölle.
M32
Mua kuvottaa tää sun kommentti.
N22
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ihanalta laueta tuon ikäisen sisään. Nopeasti se siitä sitten löystyy....
Mene hoitoon
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin olen 28-vuotias opiskelija. Melkein siis elämänvaiheessa kuin moni 20v nainen. Perhettä en ihan heti ole tässä vielä perustamassa.
M28
Vierailija kirjoitti:
Kokemattomuuden rintaäänellä. 😁😂🤣
Monet naiset seurustelee mielellään 7v vanhemman miehen kanssa. Get over it, naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin olen 28-vuotias opiskelija. Melkein siis elämänvaiheessa kuin moni 20v nainen. Perhettä en ihan heti ole tässä vielä perustamassa.
M28
Sen verran voin sanoo sulle, että jos nuori nainen haluaa vanhemman miehen niin juuri siitä syystä, koska vanhemmalla miehellä on jo elämä ns. valmis. Jos oot noin keski-ikäsenäkin vielä joku ikiopiskelija niin epätodennäkösesti tuut saamaan jotain 20-vuotiasta, etkä muuten varsinkaan sun omanikästä.
N22
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset seurustelee mielellään 7v vanhemman miehen kanssa. Get over it, naiset.
Tämä! Tälläkin videolla kuvankaunis alle 30v ohjelmoijanainen on yhdessä 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. Tämä on yleinen kaava jonka olen huomannut, että yleensä kauniit, kiltit ja fiksut naiset ottavat vanhempia miehiä, vähän kuin Kerttukin on tehnyt.
20-vuotias tytöntyllerö on ihan lapsi nykymittapuun mukaan. Miehet kypsyvät nykyään nuorempina kuin naiset. Naisilla alkaa empatiakyky ja vastuuntuntoisuus heräilemään vasta kolmikymppisen jälkeen. Sitä ennen ollaan vaan bileissä ja pitää vilautella somessa tunnin välein. Suurin osa asuu vielä vanhempiensa kanssa eikä tietoakaan, että itsenäistyttäisiin, koska se on tylsää eikä yhtään kivaa ja mennään aina sieltä, missä aita on matalin. Nykypäivän 20-v tyttö on 12-vuotiaan tasolla.
Ei